زوم‌اپ: مرجع کامل اخبار روز در ویندوزفون با اپلیکیشن "اخبار"

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
"اخبار" اپلیکیشنی ایرانی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن می توانید در محیطی ساده و روان، به مطالعه‌ی جدیدترین اخبار روز بپردازید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با توجه به میزان گسترش خدمات اینترنتی و همچنین گجت‌های همراه، قابل پیش‌بینی بود که یکی از پراستفاده ترین خدمات آنلاین به اخبارها اختصاص داده شود. مبحثی که به دلیل شامل شدن موضوعات بسیاری مانند فناوری، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و... مخاطب‌های بسیار زیادی در سرتاسر کشور دارد. اگر شما هم از کاربرانی هستید که اخبار را به طور روزانه دنبال می کنید، اپلیکیشن "اخبار" انتخابی مناسب برای شما خواهد بود که مخصوص گوشی‌های ویندوزفونی طراحی شده است و قادر است جدیدترین اخبار را در محیطی استاندارد در اختیار شما بگذارد. اگر از کاربران قدیمی ویندوزفون باشید احتمالا با نسخه‌های قبلی اپلیکیشن "اخبار" آشنا بوده‌اید. این اپلیکیشن در جدیدترین بروزرسانی خود به نسخه‌ی ۴.۶ پیشرفت فوق‌العاده‌ای در رابط کاربری و محیط اپلیکیشن به وجود آورده است که همین موضوع استفاده از آن را دو چندان لذت‌بخش خواهد کرد.

akhb2

شما در این اپلیکیشن به بیش از ۱۷۰ منبع خبری در ۱۸ دسته‌بندی مختلف دسترسی خواهید داشت و به لطف آخرین آپدیت برنامه، به مطالب وب‌سایت‌های ورزش۱۱، طرفداری، یک پزشک و الف نیز دسترسی خواهید داشت. ذخیره‌ی اخبار به صورت خودکار، به اشتراک‌گذاری و مشاهده‌ی خبر در وب‌سایت مربوطه، امکان افزودن سایت توسط کاربر، پشتیبانی کامل از کاشی زنده، وجود ۵ قالب مختلف برای مشاهده‌ی اخبار و وجود بخش‌های جانبی همچون روزنامه‌ها، جدول لیگ و نتایج زنده‌ی مسابقات فوتبال، قیمت ارز، سکه، دلار، محصولات دیجیتال و مواد غذایی و... تنها بخشی از ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می آیند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات