زوم‌اپ: تغییر اندازه ی تصاویر با اپلیکیشن اندرویدی Resize Me

دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
Resize Me اپلیکیشنی در زمینه‌ی تغییر سایز و حجم تصاویر در گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می توانید تصاویر خود را فارغ از حجم یا اندازه‌ی آن، به حالت مد نظر خود تبدیل کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا بارها برایتان پیش آمده است که قصد ارسال عکسی به یکی از دوستان خود را داشته باشید اما به دلیل حجم بالای تصویر، یا حضور فردی دیگر در عکس به ناچار از ارسال آن صرف نظر کرده باشید. در این مواقع معمولا آسان ترین راه این بود که عکس مورد نظر را به کامپیوتر منتقل کرده و بعد از حذف افراد اضافه توسط ابزار Crop، حجم عکس را نیز پایین آورده و اقدام به انتشار آن کنید. از این پس اما به لطف اپلیکیشن Resize Me شما قادر خواهید بود تا تصاویر خود را در داخل موبایل و بدون نیاز به انجام مراحل پیچیده، تغییر سایز و حجم دهید. 

resiz12

نحوه‌ی کارکرد این برنامه به این صورت است که بعد از فراخوانی یک عکس از درون گالری گوشی، یا ثبت تصویری جدید توسط دوربین دستگاه، به شما چند حالت برای Crop کردن تصویر نمایش داده خواهد شد. حالت‌های پیشنهادی همگی از استاندارد ترین سایزهای طراحی هستند که برای مثال می توانید به 1:1، 2:3 یا 3:2 و... اشاره کرد. با کلیک روی هرکدام از این پیشنهاد‌ها، یک کادر با سایز انتخاب شده روی عکس ظاهر خواهد شد که با تغییر مکان آن و انتخاب مکانی که مایل به قرارگیری آن در تصویر نهایی هستید، می توانید عملیات تبدیل را به انجام برسانید. ضمن اینکه حالتی با عنوان دلخواه نیز وجود دارد که در آن می توانید طول و عرض کادر برش را با لمس صفحه و کشیدن آن به اطراف، تغییر دهید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات