ویرایشگر تصویر جدید ادوبی برای گجت‌های موبایل، در ماه اکتبر معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
ادوبی در ابتدای سال جاری میلادی اعلام کرد که دیگر فتوشاپ لمسی نسخه‌ی موبایل را ادامه نخواهد داد، اما این کمپانی نوید محصول دیگری را تحت پروژه‌ی Rigal داد که اخبار منتشر شده‌ی کنونی نشان از عرضه‌ی اپلیکیشن ویرایش تصاویر لمسی برای ابزار‌های موبایل با قابلیت‌های بالا و استفاده‌ی راحت دارد.
تبلیغات

اگر چه ادوبی در ابتدای سال جاری میلادی از عدم ادامه‌ی توسعه‌ی فتوشاپ لمسی برای گجت‌های موبایل داد، اما این کمپانی در آن زمان نیز از توسعه‌ی اپلیکیشنی تحت پروژه‌ی Rigal خبر داده بود.شایعات حکایت از عرضه‌ی اپلیکیشن جدید ادوبی را اواخر سال ۲۰۱۵ داشتند. حال گزارش‌های منتشر شده نشان از این دارد که ادوبی یقینا در ماه اکتبر اپلیکشن جدید خود را معرفی خواهد کرد. براساس اطلاعات ارائه شده اپلیکیشن جدید به صورت رایگان برای پلتفرم iOS‌ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن امکانات نسخه‌ی دسکتاپ را در ظاهری ساده و کاربرپسند در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

اطلاعات چندان زیادی در خصوص ویژگی‌های این اپلیکیشن در دست نیست. به گزارش سی‌نت، ادوبی این اپلیکیشن را در جریان برگزاری کنفرانس Max در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود ادوبی ابزار‌های این نرم‌افزار را که در دسکتاپ نیازمند بهره‌گیری از ماوس و کیبورد است، با استفاده از منوها و قابلیت‌های جدید، برای بکارگیری از طریق لمس بهبود بخشد.

ادوبی پیش از نیز پروژه‌های دیگری را برای توسعه‌ی اپلیکشن‌های ویرایش تصاویر به منظور استفاده در گجت‌های موبایل داشته است. از این جمله‌ی می‌توان به اپلیکشن فتوشاپ، فتوشاپ اکسپرس و لایت‌روم اشاره کرد. باید دید که ادوبی در پروژه‌ی Rigal چه اهدافی را دنبال می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات