زوم‌اپ: اضافه کردن دکمه های لمسی به گوشی های اندروید با اپلیکیشن Button Savior

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
Button Savior اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که اقدام به شبیه‌سازی دکمه‌های نرم افزاری و لمسی است که دکمه‌های متنوعی را به صورت لمسی و شناور در اختیار شما خواهد گذاشت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در گوشی‌هایی که مانند سامسونگ، از کلید سخت افزاری Home برخوردار نیستند، سه دکمه‌ی لمسی در پایین صفحه قرار دارد که دکمه‌های فیزیکی در گوشی‌های سامسونگ را درون نمایشگر و به صورت لمسی شبیه سازی می‌کنند. Button Savior اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که علاوه بر آنکه این سه دکمه‌ی لمسی را در اختیار شما خواهد گذاشت، تعداد بسیاری گزینه و عملکرد دیگر را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر این سوال برایتان پیش آمده است که استفاده از این اپلیکیشن چه سود و ضرورتی دارد، سازنده‌ی آن از پیش جواب این سوال را به این شکل داده است؛ "استفاده از دکمه‌های فیزیکی گوشی مانند Power یا Home در گذر زمان باعث تضعیف بازدهی آن‌ها و حتی گاهی خراب شدن آن‌ها منجر خواهد شد. به همین دلیل و با استفاده از دکمه‌های لمسی و استفاده‌ی کمتر از دکمه‌های فیزیکی گوشی، می‌توانید عمر کارکرد آن‌ها را افزایش دهید". با وجود آن که شاید این دلیل هر کاربری را قانع نکند، Button Savior و حتی دیگر اپلیکیشن‌های فعال در این زمینه، از استقبال بالایی مواجه شده اند به طوری که روز به روز به تعداد اپلیکیشن‌ها در این زمینه اضافه می‌شود.

Button Savior12

البته Button Savior در میان همتایان خود از یک برتری جزئی نیز برخوردار است که باعث می‌شود حتی اگر دلیل سازنده‌ی آن را منطقی ندانید، باز هم دلیلی برای استفاده از آن داشته باشید. این اپلیکیشن بر خلاف دیگر برنامه‌های هم سبک، علاوه بر سه دکمه‌ی اصلی یعنی Home,Recent App و Back گزینه‌های دیگری را نیز در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید به عنوان یک میانبر لمسی و شناور، همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید. گزینه‌های انتقال مستقیم به دوربین گوشی، بخش شماره گیر یا TaskManager نیز در دسترس شما قرار خواهند گرفت. شبیه سازی کلید‌های Home,Recent App و Back و...، پنهان شدن خودکار در صورت عدم استفاده، امکان تعیین پوسته‌های مختلف برای نوار شناور و قابلیت جا به جایی آن به هر کجای صفحه از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات