زوم‌اپ: تغییر خودکار تصویر زمینه و ساخت Wallpaper با اپلیکیشن Tapet Infinite Wallpapers

چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
Tapet Infinite Wallpapers اپلیکیشنی در زمینه‌ی تولید و تغییر خودکار تصاویر پس‌زمینه در گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید والپیپر گوشی را در بازه‌های زمانی دلخواه به صورت خودکار تغییر بدهید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در Tapet Infinite Wallpapers تعداد بی نهایت والپیپر وجود دارد و این در حالی است که کارکرد این اپلیکیشن به صورت کاملا آفلاین بوده و نیازی به ارتباط اینترنتی برای دانلود تصاویر زمینه ندارد. دلیل این موضوع نیز امکان ساخت تصاویر اتفافی در داخل اپلیکیشن است به طوری که این برنامه چند متد و طرح دارد که می‌توانید با ادغام کردن آن‌ها و رنگ‌های مختلف، تعداد بی نهایت تصویر زمینه‌ی مختلف برای شما به وجود بیاورد. ویژگی بسیار جالبی که در این بخش وجود دارد، ساخت تصاویر متناسب با صفحه نمایش شما است به این معنا که سایز صفحه و رزولوشن گوشی شما هر قدر هم که بالا باشد، این اپلیکیشن قادر است تا تصویری مناسب برای صفحه‌ی شما به وجود بیاورد که همین موضوع باعث شده است تا علاوه بر ساخت والپیپیر با بالاترین کیفیت ممکن برای صفحه‌ی کاربر، تمام گوشی‌های اندرویدی قادر به استفاده از این اپلیکیشن باشند.

Tapet12

بخش مهم دیگر Tapet Infinite Wallpapers نیز امکان تغییر خودکار تصاویر زمینه است. عملکرد این بخش به این صورت است که در ابتدا باید یک بازه‌ی زمانی خاص (برای مثال هر یک سایت یک بار) را برای آن مشخص کنید. پس از آن و با فعالسازی اپلیکیشن، هر یک ساعت تصویر زمینه به صورت خودکار تغییر داده خواهد شد و نکته‌ی جالب نیز آن است که شما هرگز یک تصویر را دوباره مشاهده نخواهید کرد چراکه همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفته شده این اپلیکیشن به صورت تصادفی اقدام به ساخت تصاویر می‌کند و به لطف همین موضوع، شما بی نهایت والپیپر خاص و زیبا را در گوشی خود خواهید داشت که هر یک ساعت، تصویر زمینه‌ی شما نیز تغییر خواهد کرد. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات