زوم‌اپ: تبدیل شدن به قهرمان های مارول و دی سی با اپلیکیشن Superhero Face

سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
Superhero Face Photo Suit اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های اندروید است که تصویری کامل و با کیفیت، اما بدون سر از قهرمان‌های کمیک بوکی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با ثبت عکس‌های خود و جایگذاری آن در جای مناسب، خود را تبدیل به ابرقهرمان‌های محبوب دنیا کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در این که ابرقهرمان‌های مارول و دسی سی این روزها محبوب‌ترین کاراکترهای سینمایی هستند شکی نیست و قرار گیری سری فیلم‌های The Avengers در ده فیلم پر فروش تاریخ سینما نیز گواهی بر این موضوع و محبوبیت بالای این کارکترها دارد. اما آیا تا به حال خود را جای آن‌ها تصور کرده اید؟ قهرمان مورد علاقه شما کیست؟ بتمن یا کاپیتان آمریکا؟ مرد عنکبوتی یا هالک؟ Superhero Face Photo Suit اپلیکیشنی بسیار جالب برای گوشی‌های اندروید است که مجموعه‌ای کامل از قهرمان‌های مارول و دی سی را در خود جمع‌آوری کرده و به شما امکان آن را می‌دهد تا تبدیل به قهرمان مورد علاقه‌ی خود شوید. خوشبختانه تمام تصاویر نمونه از استایل قهرمان‌ها در داخل اپلیکیشن قرار گرفته‌اند و نیازی به ارتباط اینترنتی برای استفاده از این اپلیکیشن نخواهید داشت.

Superhero Face12

محیط اپلیکیشن بسیار ساده و گویا طراحی شده است و کاربر تنها با یک کلیک قادر به ساخت تصویر مورد نظر خود است.به این صورت که به محض ورود به اپلیکیشن و انتخاب قهرمان مورد نظر خود، به دوربین یا گالری دستگاه منتقل خواهید شد و بعد از انتخاب عکس خود، و مشخص کردن مکان مناسب آن، تصویر خروجی را دریافت خواهید کرد. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات