زوم‌اپ: چت روم های گفتگو با کاربران جهانی اپلیکیشن های مختلف در AppChat

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
AppChat اپلیکیشنی بسیار جالب با ایده‌ای نو است که محیطی عمومی برای گفتگوهای آنلاین را در اختیار کاربران می‌گذارد؛ اما نکته‌ای که آن را با دیگر اپلیکیشن‌های دیگر متمایز می‌کند دسته‌بندی کردن گروه‌ها بر اساس اپلیکیشن‌های نصب شده‌ی شما است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بعد از نصب و اجرای AppChat، این اپلیکیشن اقدام به بررسی اپلیکیشن‌های موجود در گوشی شما خواهد کرد و لیستی از برنامه‌های شما را به نمایش خواهد گذاشت. اما اشتباه نکنید. این لیست یک لیست معمولی و ساده نیست؛ بلکه هر کدام از آن ها، کلید ورود به یک گروه مخصوص به آن اپلیکیشن است که در آن صدها یا شاید هزاران کاربر بدون نیاز به ثبت نام می‌توانند به گفتگو درباره‌ی آن اپلیکیشن بپردازند. برای مثال شما مشکلی در اپلیکیشن Google Chrome دارید. کافیست با نصب این اپلیکیشن و مراجعه به اتاق گفتگوی مربوط به اپلیکیشن Chrome، با هزاران کاربر مختلف در تماس باشید و پیام خود را مانند یک گفتگوی ساده‌ی گروهی در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برای آن‌ها ارسال کنید. در اتاق گفتگوی مربوط به هر اپلیکیشن، تنها کاربرانی حضور دارند که موضوع یا محوریت صحبت آن‌ها درباره‌ی همان اپلیکیشن است. معمولا در این بخش‌ها سوالات و مشکلات کاربران مطرح شده و کاربران اگر ایده یا ترفندی از بازی یا اپلیکیشن مورد نظر بلد باشند با هم به اشتراک می‌گذارند. این ایده بسیار نو و صدالبته بسیار کاربردی خواهد بود. تصور کنید محیطی آنلاین وجود دارد که به لطف جهانی بودن آن، در هر ساعت از روز که به آن مراجعه کنید کاربران آنلاین بسیاری وجود دارند و سوال شما بی پاسخ نخواهد ماند.

AppChat 2

در تنظیمات برنامه نیز امکانی وجود دارد که با فعال کردن آن یک میانبر کوچک به صفحه‌ی گوشی شما اضافه خواهد شد و هنگامی که در بازی یا اپلیکیشن خاصی بودید، با کلیک روی آن مستقیما به چت روم مربوط به آن اپلیکیشن منتقل خواهید شد. تمام امکانات رایج در مبحث چت و گفتگو مانند لایک کردن، منشن کردن و.. در این اپلیکیشن نیز وجود دارند. در قسمت پایین نام هر چت روم(اپلیکیشن) نیز تعداد کاربرانی که از ابتدا تا کنون در آن بخش وجود داشتند نیز نوشته شده است که مقابل آن، افراد آنلاین هم ذکر شده است. این اپلیکیشن فعلا به صورت بتا منتشر شده است و با توجه به بازخورد بسیار خوبی که در همین ابتدای کار داشته است، می‌توان امیدوار بود که به زودی و با منتشر شدن نسخه‌های نهایی آن، این چت روم‌ها به یک مرجع رسمی و بزرگ تبدیل شود که مسلما چنین موضوعی، یک پیشرفت بزرگ در زمینه‌ی ارتباط‌های آنلاین به حساب خواهد آمد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات