چگونه در نور کم با آیفون یا آیپد خود عکس‌های زیبایی بگیریم

جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طور که می‌دانید عکاسی با تلفن‌ همراه در نور کم، خیلی ساده نیست و معمولا عکس‌ها خیلی خوب از آب در نمی‌آیند. اما ما قصد داریم با معرفی یک نرم‌افزار کاربردی جذاب، عکاسی در نور کم را برای شما راحت و زیبا کنیم. Cortex Camera می‌تواند کیفیت عکس گرفته شده با دوربین iPhone 4S، آیپد 2 و New iPad در نور کم را چندین درجه بهبود بخشد. در ادامه این نرم افزار را معرفی کرده و روش نصب آن را بیشتر توضیح خواهیم داد.
تبلیغات

دوربین گوشی iPhone 4S یکی از بهترین دوربین‌های تلفن‌های هوشمند است. شاید یکی از ایرادات این گوشی، ضعف آن در گرفتن عکس در نور کم است.

اما این ضعف هم تنها با پرداخت 3 دلار و نصب نرم‌افزار Cortex Camera برطرف می‌شود. سایت Cortex Camera عکس های زیادی که با این نرم افزار و بدون آن در iPhone 4S گرفته شده اند را با هم مقایسه کرده است تا بتوانید تفاوت آنها را به راحتی مشاهده کنید.

روش کار این نرم‌افزار به این صورت است:

زمانی که با استفاده از این نرم‌افزار عکس می‌گیرید، یک ویدئوی 3 ثانیه‌ای ضبط می‌شود و با پردازش این ویدئو، 100 فریم تبدیل به یک عکس می شود. به این ترتیب برای هر تکه از عکس بهترین و پرنورترین قسمت انتخاب شده و در پردازش تصویر از آن استفاده می‌شود. این نرم‌افزار نویز حاصل از عکاسی در نور کم را به شدت کاهش می‌دهد.

نظر شما در مورد تصاویر زیر چیست؟

[widgetkit id=85]

برای استفاده از نرم‌افزار نیز تنها کافی است آن را اجرا کرده و دکمه شاتر را لمس کنید. ضمنا با لمس دکمه مربوط به تنظیمات در گوشه پایین سمت راست، می‌توانید هرآنچه تمایل دارید را تنظیم کنید.

روش دانلود و نصب Cortex Camera

هنوز نرم‌افزار کرک شده Cortex Camera عرضه نشده و برای دانلود و نصب آن باید ابتدا برای خود یک Apple ID ساخته و سپس اقدام به خرید نرم افزار سه دلاری کنید. برای ساخت Apple ID به مقاله "آموزش ساخت اکانت اپل برای کاربران ایرانی" مراجعه نمایید.

برای خرید این نرم‌افزار نیز باید یک کارت هدیه یا Gift Card داشته باشید که می توانید آن را از سایت Game-ir تهیه کنید. سپس به سایت آینیونز رفته و این نرم افزار را به سادگی خریداری کنید.

نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات