اورنوت، نرم‌افزار Hello را منتشر کرد تا هیچ وقت نام چهره‌های آشنا را فراموش نکنید

جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
Hello برخلاف تمام نرم‌افزارهای کانتکت که لیست افراد را براساس حروف الفبا مرتب می‌کند، اشخاص را براساس تصویر، نام یا نوت‌های مربوط به هر کدام نمایش می‌دهد تا به‌راحتی افراد را به بیاد آورید.
تبلیغات

شاید هیچ‌چیز بدتر از آن نباشد که با شخصی که پیش‌تر او را ملاقات کرده‌اید رو‌به‌رو شوید ولی هرچه فکر کنید نام او را به خاطر نیاورید. کمپانی تولیدکننده محبوب‌ترین نرم‌افزار یادداشت‌برداری دنیا، Evernote، نرم‌افزار تازه‌ای را با نام Hello برای ابزارهای اندرویدی و آیپد و آیفون منتشر کرده که به شما کمک می‌کند تا نام و مشخصات افراد را به خاطر بیاورید. Hello برخلاف تمام نرم‌افزارهای کانتکت که لیست افراد را براساس حروف الفبا مرتب می‌کند، اشخاص را براساس تصویر، نام یا نوت‌های مربوط به هر کدام نمایش می‌دهد تا به‌راحتی افراد را به بیاد آورید.

Hello قابلیت‌های بی‌نظیر بسیاری دارد زمانی که یک کانتکت جدید ایجاد می‌کنید می‌توانید اطلاعات مربوط به اولین ملاقات خود با آن شخص را وارد کنید. همچنین می‌توانید اکانت خود را به حساب Linkedin متصل کرده و ارتباطات کاری خود را نیز وارد این برنامه کنید.

بهترین بخش این برنامه اتصال آن به اکانت اورنوت شما است. یعنی تمام کانکت‌ها با فضای آنلاین همگام‌ شده و از طریق ابزارهای مختلف در دسترس خواهند بود،‌ از طرفی یادداشت‌های مربوط به هر شخص که قبلا در اورنوت وارده شده‌اند به کانتکت افراد در Hello متصل می‌شوند.

اگر ابزار اندرویدی دارید، Hello را می‌توانید بصورت مجانی از طریق Google Play یا 1Mobile دانلود کنید اگر هم آیپد یا آیفون دارید برای دانلود این نرم افزار به App Store اپل مراجعه کنید.

اگر Hello را روی تلفن یا تبلت خود نصب کرده‌اید تجربیات خود را از طریق بخش نظرات با دیگران در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات