مایکروسافت در حال توسعه‌ی اپلیکیشن خبرخوان صوتی است

یک‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش نئو وین مایکروسافت در حال آزمایش اپلیکیشنی است که وظیفه‌ی آن خواندن صوتی سرخط و خلاصه‌ای از اخبار روزانه است. این وب‌سایت دامینی را از وب سایت‌های آژور مایکروسافت ارائه کرده که اپلیکیشن برای دانلود روی آن قرار داشته است.
تبلیغات

 مایکروسافت در حال آزمایش اپلیکیشنی است که می‌تواند سرخط و خلاصه‌ی اخبار را بصورت صوتی برای کاربر بخواند. اطلاعات موجود در این اپلیکیشن که از طریق یک وب‌سایت در سرویس وب آژور قابل دانلود بوده نشان از این دارد که کار توسعه‌ی این اپلیکیشن بر عهده‌ی تیم بینگ بوده است. این اپلیکیشن هم‌اکنون در آدرس مورد نظر نبوده و مایکروسافت آن را حذف کرده است، حال آنکه نئووین تصاویری را متعلق به این اپلیکیشن منتشر کرده است.

NewsCast Int

این اپلیکیشن NewsCast نام دارد و در آن از برنامه‌ی تبدیل متن به صوت بینگ برای ترجمه‌ی اخبار که هر یک حداکثر ۳۰ ثانیه به طول خواهد انجامید، استفاده خواهد شد. البته نباید انتظار داشت تا صدایی با حالت طبیعی کورتانا را از این اپلیکیشن بشنویم. نکته‌ی جالب توجه در مورد این اپلیکیشن، تعلق آن به iOS است، یعنی مایکروسافت نسخه‌ای از این اپلیکیشن را برای iOS توسعه داده و فعلا در حال آزمایش این نسخه است. شاید دلیل این موضوع استفاده‌ی خیل کثیری از کارکنان مایکروسافت از آیفون و آیپد‌های اپل است. اپلیکیشن NesCast مایکروسافت را باید به عنوان رقیب اپلیکینش اخبار فیس بوک بدانیم که در حال توسعه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات