Start10، منوی شروع به سبک ویندوز ۷ برای ویندوز ۱۰

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با وجود بازگشت شکوه‌مند منوی شروع به ویندوز ۱۰، برخی از کاربرها هنوز هم دلتنگ منوی شروع ویندوز ۷ هستند! با Start10 این دلتنگی‌ به پایان می‌رسد.
تبلیغات

شرکت مایکروسافت، منوی شروع مورد علاقه‌ی بیشتر کاربرهای ویندوزی را به ویندوز ۱۰ بازگرداند. با این وجود، تفاوت‌های ژرفی با منوی شروع قدیمی موجود در ویندوز ۷ دارد. اگر هنوز خواستار استفاده از منوی شروع قدیمی ویندوز هستید، خوشبختانه شرکت استارداک، نرم‌افزار Start10 را که منوی شروع ویندوز ۷ را برای ویندوز ۱۰ به ارمغان می‌آورد، منتشر کرده است.

البته باید در نظر داشته باشید که منوی شروع شرکت استارداک همان منوی شروع موجود در ویندوز ۷ نیست؛ اما شباهت بسیاری با آن دارد. نرم‌افزار یاد شده، طیف وسیعی از ویژگی‌های سفارشی‌ سازی شامل، تغییر رنگ منوی شروع و غیرفعال کردن ایفکت‌های شفافیت را به کاربر می‌دهد. همچنین امکان بهره‌مندی از دو سبک مختلف منوی شروع (به سبک ویندوز ۷ و مدرن) در این نرم‌افزار وجود دارد.

قیمت نرم‌افزار مذکور، ۴.۹۹ دلار است. اما فرصت استفاده‌ی رایگان ۳۰ روزه، برای بررسی بیشتر این نرم‌افزار به کاربرها داده شده است. اگر قصد آزمایش آن را دارید، می‌توانید با مراجعه به لینک Start10، آن را دانلود کنید.

اگر از این ابزار استفاده کردید، لطفا نظرهای خود را با زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات