زوم‌اپ: مدیریت فایل ها در محیطی چشم نواز در ویندوزفون با اپلیکیشن Briefcase

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
Briefcase فایل منیجری بی‌نظیر برای گوشی‌های ویندوزفون است که می توان آن را یکی از بهترین و زیباترین اپلیکیشن‌های این پلت‌فرم در زمینه‌ی مدیریت فایل‌ها دانست. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

سال‌ها از روزی که ویندوزفون یک پلت فرم مشکی و ساده بود می گذرد و هم اکنون مدت هاست که ظاهر این سیستم‌عامل، نه تنها ساده نیست، بلکه به یک سبک خاص و استاندارد تبدیل شده است و مطمئنا با ورود ویندوز 10 به دنیای موبایل ها، همه چیز از قبل نیز بهتر خواهد شد. اگر از کاربران گوشی‌های ویندوزی هستید و در عین حال، اپلیکیشن ایده آلی برای مدیریت فایل‌ها و پوشه‌ها در اختیار ندارید، پیشنهاد می کنیم که Briefcase را از دست ندهید. این اپلیکیشن در کنار رابط کاربری بسیار زیبایی که دارد، می تواند با تکیه بر انبوه امکاناتی که در خود جای داده است به فایل منیجر اصلی شما تبدیل شود. از نکات جالب و قابل تحسین Briefcase نیز می توان به قابلیت شخصی‌سازی ظاهر آن اشاره کرد که همانطور که در تصاویر مشخص است، می توان رنگ‌های مختلفی را برای آن انتخاب کرد.

Briefcase2

اما همانطور که در ابتدای متن نیز گفته شد، Briefcase تنها در ظاهر زیبای خود خلاصه نشده است و وجود امکانات فوق‌العاده در آن، یک اپلیکیشن حرفه‌ای از آن به ارمغان آورده است. به کمک Briefcase می‌توانید فایل‌های فشرده را Extract کنید یا حتی از پوشه‌های معمولی فایل‌های فشرده بسازید. همچنین در تنظیمات برنامه نیز امکان رمزگذاری برنامه با کدهای 4 رقمی در نظر گرفته شده است تا بتوانید از امنیت اطلاعات خود نیز اطمینان خاطر پیدا کنید. قابلیت Pin کردن فایل‌ها یا فودرها در صفحه‌ی اصلی ویندوزفون، نمایش جزئیات فایل‌ها و دسترسی به امکاناتی همچون Coy/Cut/Rename و Move کردن فایل‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به حساب می آیند. نکته‌ی جالب دیگری که در Briefcase وجود دارد وجود پلیر داخلی برای نمایش فایل‌های عکس‌ها، موسیقی‌ها و فایل‌های ویدئویی است که در محیطی بسیار زیبا، پخش این فایل‌ها را برای شما امکان‌پذیر می کند. برای دانلود می توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات