زوم‌اپ: ویرایش و ادیت عکس های سلفی با B612

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
B612 اپلیکیشنی محبوب برای تهیه‌ی عکس‌های سلفی و ویرایش آن‌ها است که توسط کمپانی لاین ساخته و منتشر شده است و به تازگی نیز نسخه‌ی مخصوص ویندوزفون آن منتشر شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بعد از آنکه تصاویر سلفی به یکی از محبوب ترین موضوعات بین کاربران موبایل تبدیل شد، اپلیکیشن‌های بسیاری در زمینه‌ی تهیه و ویرایش این تصاویر منتشر شد که به جرات می توان گفت B612 یکی از محبوب ترین موارد در بین این اپلیکیشن‌ها است. احتمالا اگر چرخی در اینستاگرام بزنید لوگوی B612 را روی تعداد بسیاری از عکس‌های موجود در این شبکه‌ی اجتماعی مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده‌ی محبوبیت بالای B612 در میان سلفی دوستان است. اپلیکیشنی که امکانات مختلفی را در محیطی ساده در اختیار کاربران قرار می دهد و ویرایش و افزودن افکت‌های مختلف به عکس را حتی برای کاربران تازه کار آسان خواهد کرد.

b621

با اولین ورود به این اپلیکیشن، می توانید به بیش از 70 افکت مختلف دسترسی داشته باشید که با افزودن آن به تصاویر خود، می توانید تغییرات شگفت‌انگیزی را در آن‌ها مشاهده کرده و عکس‌های ساده‌ی خود را، به تصاویری جذاب و با کیفیت تر تبدیل کنید. علاوه بر این بخشی برای ساخت تصاویر Collage نیز در B612 وجود دارد که به کمک آن می توانید تنها با نصب همین یک اپلیکیشن، از تمامی امکاناتی که برای عکس‌های سلفی لازم و ضروری است، برخوردار باشید. محیط ساده و روان، رابط کاربری گویا و قرارگیری ابزارک‌ها در یک بخش واحد، دارا بودن افکت‌های منحصر به فرد و امکان اشتراک گذاری مستقیم تصاویر خروجی از دیگر ویژگی‌های این برنامه به حساب می آیند. برای دریافت آن می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات