زوم‌اپ: ساخت عکس های هنری با اپلیکیشن Color Splash Effect

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
Color Splash Effect اپلیکیشنی متفاوت برای ویرایش تصاویر است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بخش‌های دلخواه از تصاویر خود را سیاه و سفید کنند و با ترکیب آن با بخش‌های رنگی باقی مانده، تصاویری بسیار زیبا و متفاوت را به وجود بیاورند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همیشه استفاده‌ی هنری از عکس‌ها طرفداران خاص خود را داشته است؛ به طوری که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم ده‌ها هزار اپلیکیشن مختلف برای ویرایش تصاویر در مارکت‌ها وجود دارد. در این بین اما جدا از اپلیکیشن‌های عادی که تنها اقدام به اعمال افکت‌های مختلف روی عکس‌ها می‌کنند، اپلیکیشن‌هایی مانند Color Splash Effect وجود دارند که ذوق و خلاقیت را به اوج رسانده و با ارائه‌ی ابزارهایی ساده، کاربران را قادر به ساخت تصاویری چشم نواز می‌کنند. احتمالا شما نیز تا به حال بارها به تصاویری برخورد کرده اید که بخشی از آن به صورت رنگی، و مابقی سیاه و سفید بوده است. اگر به این سبک از تصاویر علاقه مندید و همیشه دنبال راهی آسان برای ساخت آن‌ها بودید، Color Splash Effect انتخابی مناسب برای شما خواهد بود تا بتوانید از عکس‌های شخصی خود نیز چنین ترکیب‌هایی به وجود بیاورید.

clp2

نحوه‌ی کارکرد این برنامه به این صورت است که ابتدا عکس دریافتی را به طور کامل سیاه و سفید می‌کند و به شما نمایش می‌دهد. حال شما با کشیدن انگشت خود روی هر بخش از تصویر، آن را به حالت رنگی باز خواهید گرداند. برای مثال تصور کنید که عکسی با پیراهن قرمز دارید. بعد از آنکه تصویر سیاه و سفید ساخته شده از عکس خود را مشاهده کردید کافیست تا با لمس صفحه و پیرهن خود، بخش‌هایی که مربوط به آن است را رنگی کنید. امکان بزرگنمایی نیز در این بخش در نظر گرفته شده است تا این امر با دقت هرچه تمام تر انجام شود. امکان اشتراک‌گذاری تصاویر، ضبط مراحل انجام و قابلیت Undo کردن تا ابتدا، امکان تغییر سایز قلم برای حذف بخش‌های سیاه و سفید و... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن متفاوت هستند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات