زوم‌اپ: لاک اسکرین زیبا و متفاوت AcDisplay برای اندروید

یک‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
مطالعه 3 دقیقه
AcDisplay را می‌توان یکی از بهترین و زیباترین اپلیکیشن‌های لاک‌اسکرین اندروید دانست که با شبیه‌سازی Active Display گوشی‌های موتورولا، این ویژگی زیبا را به دیگر گوشی‌های اندرویدی آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

AcDisplay را می‌توان متفاوت ترین اپلیکیشن‌ها در بین دیگر لاک اسکرین‌ها دانست که با شیوه ای کاملا جدید و البته زیبا به مدیریت این بخش از گوشی‌های اندروید خواهد پرداخت. این ویژگی که پیش تر به طور اختصاصی در گوشی‌های سری X موتورولا در دسترس کاربران بود، به لطف اپلیکیشن AcDisplay به دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز راه پیدا کرده است و کاربران می‌توانند از آن برای صفحه‌ی ورودی گوشی خود استفاده کنند. این برنامه، یکی از معدود اپلیکیشن‌هایی است که زیبایی آن در اسکرین شات‌ها قابل نمایش نیست و ویژگی‌ها و امکانات آن تنها در تجربه‌ی عملی خود را نشان خواهند داد.

الویت اول AcDisplay سادگی هر چه تمام تر است. برای مثال وقتی پیامی از دوست خود را واتس اپ دریافت می‌کنید، تمام صفحه‌ی گوشی رنگ مشکی خواهد داشت و تنها در مرکز، ساعت و آیکون اپلیکیشن واتس اپ قابل مشاهده خواهد بود و دو سطر اول از پیام دریافتی نیز در زیر این آیکون نوشته شده است. این سادگی بیش از حد شاید در توصیف، چندان جالب به نظر نرسد، اما با تجربه‌ی عملی آن مشاهده خواهید کرد که زیبایی آن بسیار بیش تر از آنچه به نظر می‌رسد است. شما با کلیک روی متن نمایش داده شده می‌توانید مستقیما به اپلیکیشن مربوطه مراجعه کنید و با کشیدن آن به سمت پایین نیز، عملیات Clear Notification را انجام دهید. نکته‌ی جالب آن است که وقتی انگشت خود را روی این اعلان نگه می‌دارید، تصویر پروفایل شخص ارسال کننده به صورت تمام صفحه و با وضوح بسیار کم (مانند تصاویر زیر)در پس زمینه‌ی مشکی رنگ این اپلیکیشن به نمایش در خواهد آمد که سبکی خاص و بسیار متفاوت به حساب می‌آید.

AcDisplay12

البته در تنظیمات برنامه می‌توانید به جای پس زمینه‌ی مشکی یک دست، تصاویر زمینه‌ی مختلفی را برای این بخش از گوشی انتخاب کنید که همگی همانطور که در عکس‌های بالا قابل مشاهده است، با وضوح بسیار کم به نمایش در خواهند آمد و درواقع می‌توان اینگونه گفت که محیط تاریک، در AcDisplay حرف اول و آخر را می‌زند. همین موضوع باعث آن شده است که زیبایی این اپلیکیشن در صفحه‌نمایش‌های Amoled یا IPS بسیار بیشتر از صفحات TFT باشد؛ چرا که در این صفحات، نقاط مشکی رنگ به صورت پیکسل‌های خاموش خواهند بود درحالی که نقاط سیاه در TFT به شکل رنگ مشکی نشان داده خواهند شد که خاموشی و تاریکی محیط این برنامه را کمتر از آنچه که باید، زیبا و متفاوت نشان می‌دهد. ضمن آنکه به لطف ابزارک لیست سیاه در تنظیمات برنامه نیز می‌توانید مشخص کنید که اعلان‌های چه اپلیکیشن‌هایی برای حفظ امنیت بیشتر، با این حالت به نمایش در نیایند. به لطف آخرین بروزرسانی‌های این اپلیکیشن نیز سازگاری آن با اندروید لالی پاپ و طراحی متریال محیط کاربری برنامه نیز به آن اضافه شده است. برای دانلود این اپلیکیشن بسیار زیبا و کاربردی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات