زوم‌اپ: قفل گذاری روی اپلیکیشن ها و تماس های ورودی با Smart AppLock 2

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
Smart AppLock یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های قفل‌گذاری در اندروید است که به کمک آن می‌توانید روی تمامی بخش‌های گوشی خود از جمله اپلیکیشن‌ها، تماس‌های ورودی و... رمز عبور قرار دهید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر از کاربرانی هستید که اطلاعات شخصی یا حتی دیتاهای محرمانه‌ی کاری را همیشه و همه جا در گوشی خود همراه دارید، احتیاط شرط می‌کند که در مواقع لزوم قادر به قفل گذاری و تامین امنیت آن‌ها باشید. به همین دلیل بسیار ضروری است که اپلیکیشنی مناسب در گوشی خود نصب داشته و از قبل اطلاعات محرمانه و شخصی خود را به آن معرفی کرده باشید تا در مواقع لزوم تنها با یک کلیک، تمامی اطلاعات را قفل گذاری کنید. Smart AppLock یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در این زمینه برای گوشی‌های اندروید است که می‌تواند علاوه بر اپلیکیشن‌های موجود در گوشی، بخش‌های سیستمی مانند تماس‌های ورودی، روشن و خاموش کردن وای فای یا بلوتوث و همچنین نصب یا حذف کردن اپلیکیشن‌ها را نیز تحت حفاظت رمز عبور یا پترن در بیاورد. گوشی‌های سامسونگ که از سنسور اثرانگشت پشتیبانی می‌کنند نیز می‌توانند علاوه بر رمز عبور و پترن، از حالت اثر انگشت نیز برای بازگشایی اپلیکیشن‌های قفل شده استفاده کنند.

Smart AppLock12

Smart AppLock علاوه بر عملیات رمزگذاری برای اجرای اپلیکیشن ها، قادر به مخفی سازی عکس‌ها یا فایل‌های شما در دیتابیس مخفی خود نیز خواهد بود به این صورت که با وارد کردن عکس ها، فیلم‌ها یا دیگر فایل‌های دلخواه خود، آن‌ها را به طور کامل از حافظه‌ی گوشی پنهان خواهید کرد و تنها از طریق Smart AppLock قادر به اجرای آن‌ها خواهید بود که البته باید توجه داشته باشید در صورتی که فایلی را وارد این بخش از Smart AppLock کردید حتما قبل از حذف اپلیکیشن، آن‌ها را از حالت قفل شده خارج کنید چرا که در صورتی که فایل‌های شما داخل دیتابیس این برنامه باشند و شما اقدام به حذف برنامه کنید برای همیشه فایل‌های خود را از دست خواهید داد. قفل کردن برنامه‌هایی مانند گالری عکس، پلیر ویدئوها، مدیریت پیامک‌ها و ...، قفل کردن تماس‌های ورودی به صورت عدم نمایش نام تماس گیرنده و عدم امکان رد یا قبول تماس، قفل کردن ارتباط وای فای و بلوتوث و عدم اجازه‌ی نصب یا حذف اپلیکیشن‌ها از دیگر ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن به حساب می‌آیند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات