مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش از سرویس Sway را برای ساخت پرزنتیشن ارائه کرد

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت پس از ۱۰ ماه آزمایش سرویس Sway، امروز نسخه‌ی پیش‌نمایش آن را برای ویندوز ۱۰ ارائه کرد.
تبلیغات

امروز مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش از Sway را در دسترس علاقمندان قرار داد. این سرویس با یک اپلیکیشن تحت ویندوز ۱۰ کامل می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند از آن برای ساخت پرزنتیشن‌ها بهره ببرند. نسخه‌ی جدید Sway امکان یکپارچه‌سازی با اسناد مختلف را دارد و بصورت آنلاین نیز می‌توان خروجی آن را به اشتراک گذاشت.

Sway بسیار شبیه به نسخه‌ی آنلاین پاورپوینت است و به شما اجازه می‌دهد تا پرزنتیشن‌های جذاب با افکت‌های مختلف بسازید. نکته‌ی جالب توجه در باره‌ی این سرویس، سازگاری آن با ابزارهای مختلف است. این بدین معنی است که پرزنتیشن‌ ساخته شده با Sway در موبایل، تبلت و کامپیوترهای شخصی قابل مشاهده خواهد بود. از نظر طراحی ظاهری، Sway شباهت‌های بسیاری به مرورگر Edge دارد.

اپلیکیشن تحت ویندوز ۱۰ از Sway به کاربر کمک می‌کند تا پرزنتیشن‌های مورد نظر خود را بسیار ساده‌تر و سریع‌تر ایجاد کند. با این سرویس می‌توان حتی برای داستان سرایی دیجیتالی نیز بهره برد. این سرویس بصورت مجانی و با اکانت غیر اشتراکی Office 365 در دسترس عموم قرار دارد. Sway قرار است در مقابل سرویس‌های محبوبی همچون Prezi و Haiku قرار گیرد.

Sway هسته‌ی بسیار خوبی دارد و به سادگی قادر است محتوای مورد نظر کاربر را از یوتیوب، تصاویر وب، فایل‌های متحرک Gif و دیگر فرمت‌های چند رسانه‌ای در دل پرزنتیشن‌ها جای دهد. این ابزار همچنین اشتراک‌گذاری و پخش فایل خروجی در ابزارهای مختلف را نیز بسیار ساده می کند.

برای استفاده از این ابزار به وب سایت sway.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات