زوم‌اپ: پیش بینی وضع آب و هوا با اپلیکیشن Weather Timeline Forecast

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
Weather Timeline Forecast اپلیکیشنی در زمینه‌ی پیش‌بینی وضع هوا با توجه به موقعیت مکانی شما است که با پشتیبانی از ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند، یک اپلیکیشن کامل را در این زمینه به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

معمولا اپلیکیشن‌های هواشناسی در گوشی‌های موبایل از الگوریتم‌های مشابهی برای پیش‌بینی وضع هوا استفاده می‌کنند و شاید رقابت اصلی در بین این برنامه‌ها را نتوان دقت یا درستی پیش بینی‌ها دانست؛ چرا که به دلیل استفاده از روش‌های مشابه و حتی یکسان، نتایج خروجی این برنامه‌ها بسیار نزدیک به هم بوده و چندان نمی‌توان به برتری یکی از آن‌ها بر دیگری تکیه کرد. بنابراین موارد دیگری برای تعیین گزینه‌ی برتر در بین این اپلیکیشن‌ها خودنمایی می‌کنند که ظاهر و رابط کاربری، مهمترین آن‌ها است. خوشبختانه Weather Timeline Forecast از محیطی فوق‌العاده شیک و ساده برخوردار است به طوری که کاربر حس خوبی را در حین کار با اپلیکیشن خواهد داشت. تمامی بخش‌ها از جمله انتخاب شهر، پیش‌بینی‌ها و تعیین پارامتر دما بین سلسیوس، کلوین و... به طور کاملا منظم و گویا در اختیار کاربر قرار گرفته‌اند که همین امر باعث آن شده است که علارغم انگلیسی بودن این اپلیکیشن، کار با آن حتی برای کاربران تازه کار نیز ممکن باشد.

Weather12

مورد دیگری که در Weather Timeline Forecast وجود دارد امکان پیش‌بینی وضع هوا در روزهای آینده است. بعضی از اپلیکیشن‌های هواشناسی تنها به نمایش دما و دیگر مشخصات جوی در روز استفاده و نهایتا یک روز بعد می‌پردازند که خوشبختانه Weather Timeline از این قاعده مستثنا بوده و قادر است تغییرات آب و هوایی را تا یک هفته‌ی آینده نیز به شما نمایش دهد. اما همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد شاید بتوان مهمترین ویژگی این اپلیکیشن کاربردی را پشتیبانی آن از ابزارهای پوشیدنی دانست که به لطف این ویژگی، می‌توانید بدون نیاز به گوشی موبایل و تنها از طریق ساعت‌هوشمند خود (یا دیگر ابزارهای پوشیدنی) از وضعیت فعلی آب و هوا آگاه شوید. برای دانلود این اپلیکیشن که با قیمت 0.92 دلار در پلی استور به فروش می‌رسد می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات