زوم‌اپ: اضافه شدن Swipe Gestures به نسخه ی آی او اس مرورگر Chrome

یک‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
بعد از انتشار بروزرسانی‌های مختلف برای اپلیکیشن یوتیوب، گوگل این بار به سراغ Chrome رفته و یک ویژگی جدید به آن اضافه کرده است که بر خلاف انتظارها، این بار این بروزرسانی را تنها برای iOS منتشر کرده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

چندی پیش در یک بروزرسانی سرانجام امکان Refresh کردن سایت‌ها با کشیدن انگشت به پایین صفحه، به نسخه‌ی iOS کروم نیز اضافه شد (مانند نسخه‌ی اندرویدی آن) و علاوه بر آن کاربران نسخه‌ی آی او اس کروم قادر بودند تا بعد از کشیدن انگشت خود به پایین، با تغییر جهت آن به راست و چپ، اموری مانند بستن صفحه یا اضافه کردن تب جدید را به انجام برسانند (تصویر پایین). امروز گوگل بر خلاف انتظارها، در حالی که کاربران اندرویدی منتظر اضافه شدن چنین امکانی به مرورگر خود بودند، یک بروزرسانی جدید دیگر نیز برای کروم آی او اس منتشر کرد و امکانی دیگر به نسخه‌ی iOS این مرورگر اضافه کرد.

CHROME72

این بروزرسانی جدید که با شماره‌ی 44.0.2403.65 برای iOS منتشر شده است، Swipe Gestures را به این مرورگر محبوب اضافه کرده است به این صورت که برای مثال بعد از کلیک کردن روی یک لینک و رجوع به صفحه ای دیگر، مانند گالری عکس، با کشیدن انگشت به یک سو مجددا به صفحه‌ی قبلی، و با کشیدن انگشت به سوی دیگر نیز به همان پیج قبلی منتقل می‌شوید. این امکان که امری بسیار کاربردی و سرعت بخش در روند کاری کروم خواهد بود مورد استقابل بسیاری از کاربران در همین مدت کم قرار گرفته است.

chrome ios gesture

با وجود آنکه هنوز نمی توان به طور قطعی این موضوع را پیش بینی کرد، اما به احتمال زیاد به زودی این ویژگی‌ها به نسخه‌ی اندرویدی کروم نیز اضافه خواهند شد. برای برخورداری از این امکان جدید، مرورگر خود را توسط لینک‌های زیر به آخرین نسخه آپدیت کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات