زوم‌اپ: عکاسی حرفه ای به همراه صدها افکت مختلف با Candy Camera

پنج‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
Candy Camera اپلیکیشنی در زمینه‌ی ویرایش تصاویر برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید قبل از ثبت تصاویر، افکت‌ها و پلاگین‌های مورد نظر خود را روی عکس‌ها اعمال کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ویرایش تصاویر یکی از محبوب ترین کارایی‌های موبایل‌های هوشمند است به طوری که هرکاربری حداقل یک بار کار با آن‌ها را تجربه کرده است. به دلیل این محبوبیت بالا شاهد اپلیکیشن‌های متعددی نیز در این زمینه بوده ایم که Candy Camera نیز نمونه ای دیگر، اما موفق از اپلیکیشن‌های یاد شده است. مهمترین ویژگی Candy Camera که در اولین ورود کاربر نیز خودنمایی می‌کند، رابط کاربری فوق العاده زیبا و ساده‌ی آن است که شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که صاحب یکی از زیباترین محیط‌های کاربری در بین دیگر اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر است. تمامی افکت‌ها و منوی‌های ویرایش تصاویر به ساده ترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار گرفته اند که این موضوع باعث راحتی کار با برنامه حتی برای کاربران تازه کار شده است.

camdy2

البته Candy Camera را نمی توان یک اپلیکیشن صرف برای ویرایش تصاویر دانست؛ چرا که بخشی مهمی از آن نیز به عکاسی و اعمال افکت‌ها قبل از عکسبرداری اختصاص داده شده است. به این معنا که شما می‌توانید با استفاده از بخش Camera در این برنامه، تمامی افکت‌های موجود در برنامه را به صورت زنده مشاهده کنید و بعد از آنکه افکت مورد نظرتان را پیدا کردید، اقدام به عکسبرداری کنید. این ویژگی بسیار کاربردی باعث می‌شود تا متناسب با افکت‌های موجود، بتوان عکس‌های فوق العاده زیباتری توسط تلفن همراه به ثبت رساند. قابلیت نمایش و اعمال ده‌ها فیلتر مختلف قبل از عکاسبرداری، ویرایش ساده‌ی تصاویر، امکان سفید کردن دندان‌ها و رفع لکه‌های پوستی و افزودن میکاپ به چهره ها، دارا بودن بیش از 100 قاب تصویر مختلف و همچنین وجود ابزاری برای تغییر نورپردازی تصاویر از دیگر امکانات این برنامه‌ی کاربردی هستند. اگر شما هم علاقه‌مند به تجربه‌ی کار با Candy Camera شده اید می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به دانلود این برنامه بپردازید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات