زوم‌اپ: پخش فایل های ویدیویی به همراه زیرنویس در اپلیکیشن QQPlayer

دوشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
QQPlayer یکی دیگر از سری برنامه‌های QQLab است که این بار به سراغ فایل‌های ویدیویی رفته تا پلیری کم‌نقص و کاربردی را به مجموعه اپلیکیشن‌های خود اضافه کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون در زومیت ویدیوپلیر‌های بزرگ و محبوبی را مانند MX Player، n7player و... برای اندروید و دیگر پلت فرم‌ها معرفی کرده ایم که با وجود گذشت سال‌ها از انتشار آن ها، هنوز هم در حال قدرت نمایی بوده و به پلیر اصلی اکثر گوشی‌های موبایل تبدیل شده اند. QQPlayer نیز یکی دیگر از پلیرهای قوی و محبوب در دنیای موبایل‌ها است که شاید به اندازه‌ی همتایان خود در این زمینه صاحب نام و محبوب نباشد، اما با این حال، میلیون‌ها کاربر وجود دارند که از QQPlayer به عنوان پلیر اصلی خود استفاده می‌کنند. پلیری که با دارا بودن رابط کاربری ساده و بسیار زیبا، و با پشتیبانی از تمامی فرمت‌های رایج ویدئویی همچون FLV، MP4، ۳GP، MKV، MOV، می‌تواند شما را از هر پلیر دیگری بی نیاز کند.

qqplayerr2

اگر اهل فیلم و سریال دیدن باشید حتما با فرمت زیرنویس‌های موجود برای فیلم‌ها نیز آشنا هستید که اکثرا در فرمت‌های SRT و Sub/idx تولید شده‌اند. بزرگتر شدن صفحات نمایش در موبایل‌های جدید باعث آن شد که تماشای فیلم یا ویدئوهای طولانی مدت نیز به امری شدنی و حتی لذت‌بخش در گوشی‌های موبایل تبدیل شود که می‌تواند کاربر را در مسیرهای طولانی همچون سرویس دانشگاه یا محل کار یا حتی مسیر مسافرتی سرگرم کند. البته برای این کار پشتیبانی از زیرنویس‌ها نیز امری ضروری خواهد بود که خوشبختانه QQPlayer پشتیبانی از زیرنویس‌های SRT را نیز در خود گنجانده است و می‌تواند متون را به شکلی دقیق و با کیفیت به شما نمایش دهد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات