زوم‌اپ: ثبت سؤالات و پیشنهادات آنلاین به صورت نظرسنجی در Tossup

چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
Tossup یکی از آخرین اپلیکیشن‌های منتشر شده از سوی تیم گاراژ مایکروسافت است که در زمینه‌ی پرسش سؤالات مختلف با روشی جالب فعالیت دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Tossup نیز کاری دیگر از تیم گاراژ مایکروسافت است. این تیم بنا بر سیاست‌های جدید مایکروسافت که تصمیم به انتشار اپلیکیشن‌هایی مخصوص اندروید و آی او اس گرفته بود، مدتیست که در این زمینه مشغول فعالیت است و یکی از آخرین اپلیکیشن‌هایی که از این تیم منتشر شده، Tossup نام دارد که وظیفه‌ی آن انتشار یک پرسش عمومی یا خصوصی با افراد موجود در لیست دوستان شما است. رابط کاربری اپلیکیشن بی شباهت به اینستگرام نیست و سؤالات یا پیشنهادهای ارسال شده به صورت ستونی و به ترتیب زمان آن‌ها ترتیب‌بندی خواهند شد. اما بر خلاف اینستگرام که گزینه‌های آن تنها محدود به کامنت و لایک هستند، در این اپلیکیشن برای هر پست گزینه‌هایی در نظر گرفته شده است که به صورت یک نظرسنجی، می توانید با انتخاب آن‌ها به سؤال یا پیشنهاد مطرح شده پاسخ دهید.

tossup2

برای مثال وقتی شما پیشنهادی در رابطه با ملاقات دوستان خود در مکانی تفریحی یا حتی کاری دارید، به جای آنکه به تک تک دوستان خود پیامی در این رابطه بفرستید، می توانید با یک بار ارسال این سؤال در اپلیکیشن Tossup، چند گزینه نیز برای آن‌ها به نمایش بگذارید تا افراد مقابل، تنها با کلیک روی گزینه‌ی انتخابی، نظر خودشان را به شما بگویند. گزینه‌های Yes و NO به طور پیش فرض در میان گزینه‌های نمایشی قرار دارند؛ با این حال خود شما نیز می توانید بنا بر موضوع سؤال، هر گزینه‌ی دلخواه دیگری به آن اضافه کنید.

نکته‌ی مثبتی که در رابطه با این اپلیکیشن وجود دارد، عدم ضرورت نصب بودن آن در گوشی دوستان شما است. حتی اگر شخصی Tossup را در گوشی نصب نداشته باشد و شما او را در لیست انتخابی خود قرار داده باشید، Tossup به صورت پیامکی این پیشنهاد را با شماره‌ی مذکور در میان می گذارد و جواب را نیز بعد ار آنکه دریافت کرد، به شما اطلاع خواهد داد.  برای دانلود این برنامه می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات