زوم‌اپ: از بین بردن موجودات دوست داشتنی در بازی Mooniz

یک‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
Mooniz یک بازی هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی برای گوشی‌های موبایل است که در آن، موجودات بامزه‌ای به نام Mooni در رنگ های مختلف وجود دارند که باید با کلیک روی دسته‌های چندتایی، آن‌ها را از بین ببرید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در این بازی شما با موجودات عجیب و بامزه ای با نام Mooni رو به رو خواهید شد که در رنگ‌های مختلف به درون صفحه‌ی گوشی سقوط می‌کنند و شما باید با کلیک روی دسته‌های هم رنگ و متصل به هم، آن‌ها را از بین ببرید که البته برای این امر باید تعداد این موجودات همرنگ حداقل سه عدد باشد و در صورتی که روی یک mooni یا دسته‌ی دوتایی از آن‌ها کلیک کنید، با مرگ آنها رو به رو خواهید شد. هرچند که جایی برای نگرانی نیست و با بسته‌های پزشکی موجود در بازی می‌توانید آن‌ها را احیا کنید. شاید در نگاه اول Mooniz هم یک بازی نه چندان جالب مانند دیگر بازی‌هایی که باید گوی‌های رنگی را از بین ببرید به نظر برسد، اما کافیست تا یک بار آن را تجربه کنید تا عاشق این موجودات بامزه و البته پر سرو صدا شوید.

mooniz2

بازی در دو بخش Rush و Classic در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در بخش Rush یا رکوردی، شما 90 ثانیه زمان خواهید داشت که با ترکاندن مونی‌ها، 100 ستاره کسب کنید. ستاره‌ها به ازای از بین بردن حداقل ده موونی به صورت همزمان به شما تعلق خواهند گرفت و اگر در این 90 ثانیه موفق به کسب 100 ستاره نشوید بازی با امتیاز فعلی پایان خواهد یافت. اما اگر موفق به انجام این ماموریت در زمان کمتر از 90 ثانیه شوید، به مرحله‌ی جایزه راه پیدا می‌کنید که در آن با صدها موونی مواجه خواهید شد که در ثانیه‌های باقی مانده می‌توانید با ترکاندن آن ها امتیاز بیشتری کسب کنید. بخش Classic نیز به صورت مرحله ای انجام پذیر خواهد بود و با کسب هر 20 ستاره، به مراحل بالاتر راه پیدا خواهید کرد. برای دانلود این بازی دوست داشتنی که به صورت پولی منتشر شده است می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات