زوم‌اپ: آگاهی از موضوعات مورد علاقه با Hooks

یک‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
پلی‌استور منبع عظیمی از برنامه‌ی مختلف است که روزانه صدها اپلیکیشن جدید نیز به آن اضافه می‌شود. اما در این بین تنها تعدادی انگشت‌شمار از آن‌ها را می‌توان یک اپلیکیشن فوق‌العاده دانست که Hooks، اپلیکیشنی که در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی آنلاین فعالیت دارد یکی از آن‌ها است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Hooks اپلیکیشنی آنلاین برای علاقه‌مندان فیلم و تلوزیون، ورزش، آب و هوا و... است که به صورت آنلاین و لحظه ای، شما را از موضوعاتی که برایتان مهم هستند با خبر خواهد کرد. برای مثال اگر علاقه دارید که به محض منتشر شدن قسمت جدید Game Of Thrones از این موضوع با خبر شوید، یا با جدیدترین فیلم ساخته شده که به امتیاز 8 در IMDB رسیده است آشنا شوید، اگر علاقه‌مند به موسیقی هستید و دوست دارید که از تاریخ کنسرت‌های خواننده‌های محبوبتان (غیر ایرانی) با خبر شوید و حتی اگر عاشق روزهای بارانی هستید و تمایل دارید تا از اولین روز بارانی که فرا می رسد با خبر شوید، Hooks بهترین و ایده آل ترین انتخاب شما خواهد بود. برنامه‌ای که بعد از مدت‌ها، می‌تواند کاربران را برای یک اپلیکیشن هیجان زده کند.

hooks2

موارد موجود در Hooks برای اطلاع‌رسانی، به قدری عظیم و متنوع هستند که توضیح آن‌ها چندین پاراگراف به طول خواهد انجامید و بهترین راه برای آشنایی با امکانات جالب آن، نصب و امتحان کردن آن است. این برنامه به آرشیو کاملی از بازیگران و هنرمندان نیز مجهز شده است که می توانید با مشخص کردن افراد مورد علاقه‌ی خود، به محض منتشر شدن فیلمی جدید با بازی آن ها، توسط Hooks از این موضوع با خبر شوید. Hooks به طراحی متریال و زیبایی نیز تزئین شده است که آن را حتی از لحاظ ظاهری و محیط کاربری هم قابل تحسین می سازد. اگر شما نیز به این برنامه و روش اطلاع‌رسانی آن درباره‌ی "همه چیز" علاقه‌مند شده‌اید می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این برنامه را دانلود و نصب کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات