فیس بوک در حال آزمایش آپلودر برای iOS‌ است

دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که فیس‌بوک در حال آزمایش یک آپلودر تصاویر برای سیستم عامل iOS است. با استفاده از این قابلیت می‌توان فیلترها، متن دلخواه و استیکرهای فیس بوک را روی تصاویر مورد نظر اضافه کرد.
تبلیغات

فیس بوک در حال آزمایش یک آپلودکننده‌ی تصاویر جدید برای سیستم عامل iOS‌ است که قابلیت‌های جدیدی را به اپلیکیشن این کمپانی اضافه خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، تصاویر در زمان آپلود با استفاده از یک خط عمودی به دو نیم خواهد شد و فیلترهای اعمال شده روی نیمی از تصویر اعمال خواهد شد. از جمله‌ی فیلترهای موجود می‌توان به Vintage، Golden، Fall، Muted، Sepia، Summer، Orange، Winter و Snow اشاره کرد. یک کلید که علامت چوب جادویی روی آن قرار گرفته امکان دسترسی به انواع فیلترها، متون، کراپینگ و استیکرها را به همراه قابلیت تگ کردن در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد پس از دریافت 3 میلیارد دلار در پایان سال 2013 میلادی توسط اسنپ‌چت از فیس بوک، بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان در پی انتقام از سرویس پیام رسان تصویری است.

iOSUploader

گمانه‌ها حکایت از این دارد که ارزش کنونی اسنپ‌چت بالغ بر 10 میلیارد دلار است که از این‌رو می‌توان تصمیم ایوان اشپیگل در رد پیشنهاد خرید توسط فیس بوک را منطقی خواند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات