زوم‌اَپ: غیرفعال کردن نمایش شناور اعلان‌ها در اندروید آبنبات چوبی با HeadsOFF

شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
HeadsOff اپلیکیشنی برای نسخه‌ی پنجم اندروید یعنی لالی‌پاپ است که به وسیله‌ی آن می‌توان قابلیت نمایش نوتیفیکیشن‌های اندروید را که در این سیستم‌عامل به صورت پنجره‌ای شناور باز می‌شوند، غیر‌فعال کرد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با انتشار نسخه‌ی لالی پاپ اندروید، تغییرات بسیاری در این سیستم عامل به انجام رسید که یکی از آن‌ها نمایش نوتیفیکیشن‌ها به صورت یک پنجره‌ی شناور در بالای تصاویر بود. این موضوع با وجود آنکه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت، برای برخی از کاربران نیز به دلیل رعایت نشدن حریم خصوصی برای آن‌ها ناخوشایند بود؛ به این صورت که برای مثال اگر روی اپلیکیشن پیامک گوشی قفل می‌گذاشتید و گوشی خود را برای مشاهده‌ی عکس به دوست خود می‌دادید، با آمدن یک پیام جدید، متن و نام فرستنده‌ی آن روی صفحه‌ی اندروید قابل مشاهده بود که طبیعتاً برای افرادی که خصوصی نگه داشتن پیام‌های متنی‌شان از الویت بالایی برخوردار است، این موضوع یک ویژگی آزاردهنده به حساب می‌آمد. اپلیکیشن HeadsOff وظیفه‌ی غیرفعال کردن این ویژگی را در اندروید لالی پاپ دارد و با نصب آن می‌توانید مانع از نمایش پیام‌های بخصوص به صورت پنجره شناور شوید.

headsoff2

طریقه‌ی کارکرد برنامه به این صورت است که با نصب و اجرای آن، لیستی از اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی را مشاهده خواهید کرد که با برداشتن تیک هرکدام، پیام‌های شناور مربوط به آن برنامه غیرفعال خواهد شد. این موضوع می‌تواند این ویژگی را برای کاربرانی که از وجود آن ناراضی هستند، تبدیل به یک امکان مفید و خوشایند تبدیل کند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات