زوم‌اَپ: مبارزه ی نینجای پرنده با شیاطین در بازی Ninja Shurican

چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
Ninja Shurican یکی دیگر از بازی‌های الگو گرفته از Flappy Bird است که با خلاقیت‌های به کار گرفته شده در آن، یک سبک جالب و ارتقاء داده شده از بازی مذکور را به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در این بازی شما کنترل یک نینجای کوچک و دوست‌داشتنی را برعهده دارید که با کلیک‌های شما مانند بازی Flappy Bird با پرش‌کردن به سمت جلو حرکت می‌کند. البته همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد نوآوری‌هایی در این بازی به کار گرفته شده که آن را از یک عنوان کپی‌کننده‌ی صرف خارج و به یک بازی جالب تبدیل کرده است. در این بازی با هر بار کلیک روی صفحه، علاوه بر پرشی که نینجای شما انجام می دهد، شمشیر این نینجا نیز به حرکت در می‌آید و با دو بار کلیک، یک تیغه به سمت جلو پرتاب می‌کند که می تواند دشمنان موجود بر سر راه شما را از راه دور از بین ببرد. موانع موجود در بازی نیز علاوه بر شیطان‌های قرمز رنگ، تیغ‌های بزرگ و چرخانی هستند که که نسبت به مانع‌های موجود در بازی‌های مشابه از سختی بیشتری برخوردارند و کار شما را برای ثبت رکوردهای بالا مشکل‌تر خواهند کرد.

Ninja-Shurican2

بازی Ninja Shurican علاوه بر حالت مرحله‌ای، دارای بخش رکوردی و بی پایان نیز هست که در آن بازی به صورت بی انتها اجرا می شود و تا جایی که به تیغ‌ها یا شیطان‌های موجود در بازی برخورد نکنید، روند بازی و کسب امتیاز ادامه خواهد داشت. شاید در اولین تجربه‌ یا با نگاه به تصاویر این بازی، انگیزه‌ی چندانی برای دانلود آن پیدا نکنید، اما تنها یک بار تجربه‌ی آن کافیست تا این بازی به یکی از محبوب ترین عناوین برای شما تبدیل شود. برای دانلود این بازی که به طور کاملاً رایگان منتشر شده است، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات