زوم‌اَپ: پخش آنلاین موسیقی از فضاهای ابری با اپلیکیشن CloudPlayer

جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
CloudPlayer اپلیکیشن جالبی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به صورت آنلاین، موسیقی‌های خود در فضاهای ابری را روی گوشی هوشمند استریم کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با پیشرفته تر شدن زیرساخت‌ها و افزایش سرعت اینترنت، ذخیره سازی اطلاعات نیز به سمت فضاهای ابری پیش می‌رود و روزی که هارد دیسک‌ها و کارت حافظه‌های فیزیکی مانند فلاپی دیسک‌ها به فراموشی سپرده شوند و تمامی اطلاعات روی فضاهای ابری ذخیره شود چندان دور از دسترس نیست. یکی از اولین فایل هایل‌هایی که استفاده از حالت آنلاین آن در حل تبدیل شدن به یک عادت روزانه برای کاربران است فایل‌های موسیقی هستند که Google Music و spotify دو نمونه‌ی بسیار موفق و عظیم در این زمینه به حساب می‌آیند. این موضوع حتی در کشور ما نیز در حال گسترش است و با وجود چندین اپلیکیشن ایرانی که در زمینه‌ی ارائه‌ی جدیدترین آهنگ‌های داخلی به صورت پخش آنلاین در حال فعالیت هستند، می‌توان به محبوبیت این موضوع حتی در بین کاربران ایرانی نیز پی برد.

CloudPlayer اپلیکیشنی فوق العاده جالب و کاربردی است که با هدف گرفتن پخش آنلاین موسیقی از فضاهای ابری، دسترسی شما به آهنگ‌های ذخیره شده در این وب سایت‌ها را به راحت‌ترین شکل ممکن تبدیل می‌کند.

pclo1

تصور کنید که گلچینی از آهنگ‌های محبوب خود را در یکی از سه فضای ابری گوگل درایو، وان درایو یا دراپ باکس آپلود کرده اید تا همیشه و همه جا در دسترس شما باشند. تاکنون راه معمول استفاده از این فایل‌ها واسطه قرار دادن اپلیکیشن‌ مخصوص این درایوهای ابری و دانلود از طریق آن‌ها بود که به لطف CloudPlayer، می‌توانید از نصب این سه اپلیکیشن در گوشی خود بی نیاز شده و با اتصال CloudPlayer به اکانت‌های ابری خود، در سریع‌ترین حالت ممکن به پلی لیست آنلاین خود دسترسی داشته باشید. امکان دیگری که در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است، قابلیت پخش آفلاین است که می‌توانید با انتخاب آهنگ‌های دلخواه خود، آن‌ها را برای پخش آفلاین در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید نیز ذخیره کنید. برای استفاده از تمامی امکانات CloudPlayer باید مبلغ 5 دلار پرداخت کنید اما با این حال این اپلیکیشن به صورت رایگان در پلی استور گوگل قرار گرفته و امکانات اصلی آن برای استفاده رایگان خواهند بود. CloudPlayer فعلا تنها برای اندروید منتشر شده است اما احتمال ساخت نسخه‌ی مخصوص دیگر پلت فرم‌ها نیز بسیار زیاد است. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات