زوم‌اَپ: مرورگر سبک و روان APUS browser

یک‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
APUS browser یک مرورگر جدید و بسیار روان برای گوشی‌های اندروید است که تازه‌ترین محصول سازندگان APUS Launcher به حساب می‌آید و تنها 600 کیلوبایت حجم دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

کاربرانی که تجربه استفاده از لانچر Apus Launcher را داشته‌اند، حتما معتقدند که این اپلیکیشن یکی از سریع‌ترین لانچر‌های موجود برای گوشی‌های اندروید است که محیطی فوق العاده سبک و روان را حتی در گوشی‌های متوسط در اختیار کاربران قرار داده و تجربه‌ای شیرین از یک لانچر را به ارمغان می‌آورد. سازندگان این اپلیکیشن این بار سراغ مرورگرها رفته‌اند و با انتشار APUS browser نام خود را در دسته بندی Browser‌ها نیز به ثبت رساندند و شاید جالب باشد که بدانید بر خلاف فایرفاکس و کروم که هر کدام از حجم تقریبی بالای 30 مگابایت برخوردارند، حجم APUS browser تنها 600 کیلوبایت است که امکان دانلود آن را برای تمامی کاربران ممکن می‌سازد و همین موضوع می‌تواند یکی از برگ برنده‌های این مرورگر برای جلب نظر کاربران باشد چراکه با وجود آنکه حجم این نرم افزار صدها بار از مرورگرهای ذکر شده پایین تر است، با این حال کارایی‌ اصلی مانند پشتیبانی از تب‌های چندگانه، مصرف کمتر دیتا نسبت به مرورگر‌های دیگر و محیط روان و چشم نواز، همچنان در این اپلیکیشن وجود دارند. ضمن آنکه امکانات فوق العاده ای مانند دانلود منیجر داخلی و حالت "No Image" نیز برای بارگذاری سریع صفحات در آن در نظر گرفته شده است.

apusbro2

اگرچه مرورگر‌های صاحب نام مانند فایرفاکس، کروم، دلفین و... از امکانات فوق العاده بیشتری مانند حالت مطالعه، ذخیره‌ی آفلاین صفحات و پشتیبانی از افزونه‌های مختلف برخوردارند اما با این حال شاید بتوان گفت بیش از 50 درصد کاربرانی که از مرورگر گوشی استفاده می‌کنند، نیازمند چنین امکاناتی نخواهند شد و طبیعتا برای یک استفاده‌ی عادی و روزانه برای وب گردی، تعداد زیادی از این افراد مرورگر‌های کم حجم و روان را به بزرگان حجیم و سنگین ترجیح خواهند داد. اگر شما نیز از این افراد هستید و امکانات جانبی مرورگر‌های دیگر مورد استفاده شما قرار ندارند، می‌توانید جای آن‌ها را به APUS browser بدهید که تنها با حجم 600 کیلوبایت، می‌تواند محیطی فوق العاده روان را در مرور صفحات اینترنتی برای شما به ارمغان بیاورد. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات