زوم‌اَپ: اشتراک‌گذاری خصوصی تصاویر با اپلیکیشن Moments جدیدترین محصول فیسبوک

یک‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
مطالعه 3 دقیقه
Moments اپلیکیشن دیگری از سوی فیسبوک است که تمرکز اصلی آن روی اشتراک‌گذاری خصوصی عکس‌ها با دوستان یا افراد مشخص شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر قصد انتشار خصوصی عکس‌های خود را تنها با برخی افراد در گوشی دارید، اپلیکیشن Moments که جدیدترین برنامه‌ی ساخته شده توسط فیسبوک است، بهترین انتخاب شما در این زمینه خواهد بود. این اپلیکیشن که با تمرکز روی اشتراک‌گذاری تصاویر با تعداد افراد محدود بنا شده است، این امکان را به شما می‌دهد که هنگامی که قصد ارسال عکسی برای دوستان نزدیک خود را دارید، دیگر نیاز به آپلود آن در سایت‌های مختلف، Attache کردن آن در ایمیل یا حتی آپلود آن در اینستگرام نداشته باشید و تنها از طریق اپلیکیشن Moments به راحتی هر چه تمام تر این عکس‌ها را برای آن‌ها ارسال کنید. برای مثال تصور کنید با دوستان خود به یک گردش روزانه رفته اید. به کمک Moments دیگر نیاز نیست که همه‌ی شما از مناظر موجود یا دیگر سوژه‌های مورد نظر عکاسی کنید. تنها کافیست عکاسی‌کردن را به بهترین عکاس در بین خودتان، یا به شخصی که دوربین گوشی او بالاترین کیفیت را دارد بسپارید. بعد از پایان این روز تفریحی، تنها چیزی که نیاز دارید اجرای اپلیکیشن Moments و انتخاب افراد مورد‌نظر است. به همین راحتی تمامی عکس‌های انتخاب شده، برای این افراد نیز ارسال خواهد شد.

moment1

استفاده‌ی فوق‌العاده جالب دیگری که می‌توان از این اپلیکیشن کرد در مراسم‌های عروسی یا... خواهد بود. معمولاً در این مراسم‌ها چندین نفر مشغول عکاسی هستند و اگر علاقه به مشاهده‌ی عکس‌های آن‌ها نیز داشته باشید باید از آن‌ها درخواست ارسال عکس‌ها را کنید که مسلماً امری وقت‌گیر خواهد بود. اما به لطف اپلیکیشن Moments و نصب آن روی گوشی تمام عکاس‌های موجود در مراسم، هر شخصی که عکسی را در این مراسم ثبت کرده باشد می‌تواند آن را با گروه موجود در آن مراسم به اشتراک بگذارد و به این ترتیب، تمامی عکس‌های ثبت شده در آن روز بدون توجه به آن که چند عکاس در این مراسم بوده اند، به صورت یک جا و در یک محیط قابل دسترس همگان خواهند بود و کاربران می‌توانند با مشاهده‌ی تمام عکس ها، هر کدام را که مایل بودند انتخاب و دانلود کنند. ویژگی دیگری که در Moments در نظر گرفته شده است، ترتیب بندی هوشمند تصاویر است که با تشخیص چهره‌ی افراد موجود در عکس، می‌تواند عکس‌های مربوط به هر شخص را در یک مکان خاص جمع‌آوری کرده و ارسال هر عکس برای اشخاص موجود در آن را بسیار ساده تر، و سریع‌تر کند. برای دانلود این اپلیکیشن که برای اندروید و آی او اس منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات