اسنپ چت برای پیکسل بوک گوگل بهینه می‌شود

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
برای دیدن اسنپ‌های خود روی صفحه‌های بزرگ‌تر آماده باشید. گوگل لحظاتی پیش اعلام کرد روی ورژن جدید از اسنپ‌چت کار می‌کند که قرار است در پیکسل‌بوک جدید این شرکت به کار گرفته شود.
تبلیغات

گوگل لحظاتی پیش اعلام کرد در حال توسعه‌ی ورژن جدیدی از اسنپ‌چت برای پیکسل‌بوک است. نسخه‌ای از این نرم‌افزار که قرار است روی پیکسل‌بوک ارائه شود، برای نمایش روی صفحه نمایش qHD و ۱۲.۳ اینچی بهینه خواهد شد. بنابراین شما مجبور نخواهید بود که برای دیدن یک مستطیل کوچک روی صفحه نمایش خود، به دردسر بیفتید. جزئیات دقیقی مبنی بر محیط این نرم‌افزار وجود ندارد؛ اما نوت‌بوک جدید که از این نرم‌افزار روی آن استفاده شده است، در تاریخ ۳۱ اکتبر با قیمت ۹۹۹ دلار در فروشگاه‌ها موجود خواهد بود.

علاوه بر صفحه‌ی بزرگ‌تر، باید از وب‌کم پیکسل‌بوک برای ارسال و دریافت اسنپ‌ها استفاده کنید. از لحاظ فنی، به دلیل این‌که پیکسل‌بوک از سیستم عامل کروم استفاده می‌کند، اسنپ‌چت در حال حاضر به‌صورت یک برنامه‌ی اندرویدی (apk) در دسترس است. اما نسخه‌ای که برای صفحه‌ی بزرگ‌تر طراحی شده است، نه‌تنها می‌تواند متفاوت باشد، بلکه به‌طور بالقوه قابلیت‌های اضافه‌ای نیز فراهم خواهد کرد. با این وجود، هنوز اطلاعاتی در مورد زمان ارائه‌ی این نسخه از نرم‌افزار در دسترس نیست و تا آن زمان، باید از برنامه‌ی فعلی استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات