زوم‌اَپ: آیکون‌ های زیبای اندروید آبنبات‌ چوبی با Moonshine

پنج‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
Moonshine مجموعه‌ای از آیکون‌های چشم‌نواز با سبک طراحی اندروید 5 است که با دارا بودن بیش از 900 آیکون زیبا و سایه‌دار، می‌تواند محیط گوشی شما را جذاب‌تر و شبیه به نسخه‌ی آب‌نبات‌چوبی اندروید کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با منتشر شدن اولین پیش‌نمایش‌ها از نسخه‌ی آب‌نبات‌چوبی اندروید، اولین موضوعی که توجه تمام کاربران را به خود جلب کرد طراحی فوق‌العاده‌ی متریال بود که با تغییر دادن ریشه‌ای سبک طراحی اندروید، جان تازه‌ای به این سیستم‌عامل بخشید. بخش بزرگی از این تغییرات نیز مربوط به آیکون برنامه‌های پیش‌فرض بود که با سبکی جدید در طراحی، آیکون‌هایی رنگارنگ با سایه‌های بلند را به اندروید 5 وارد کرده بود. Moonshine اپلیکیشنی در زمینه‌ی شخصی‌سازی ظاهر اندروید و آیکون‌ها است که با جمع‌آوری بیش از 900 آیکون مختلف و با کیفیت از این سبک طراحی و همچنین ارائه‌ی ده‌ها والپیپر متریال، می‌تواند ظاهر گوشی شما را فوق‌العاده زیبا و متنوع‌تر کند.

Moonshin2e

همانطور که گفته شد Moonshine دارای بیش از 900 آیکون مختلف است که تقریبا همه اپلیکیشن‌های مهمی را که ممکن است در گوشی‌ها نصب باشد در بر گرفته است. به این معنا که با نصب و فعال‌سازی Moonshine، آیکون تمام برنامه‌های موجود در گوشی شما به این سبک از طراحی تغییر حالت پیدا خواهند کرد. البته باید توجه داشت که نظر سازندگان این اپلیکیشن برای طراحی آیکون‌ها، برنامه‌ها و بازی‌های موجود در پلی‌استور است و نباید انتظار تغییر آیکون برنامه‌های فارسی را که از مارکت‌های ایرانی دانلود کرده‌اید داشته باشید. برای اپلیکیشن‌های ایرانی و معدود اپلیکیشن‌های خارجی که به صورت خودکار شامل این تغییرات نمی‌شوند، باید به صورت دستی، نزدیک‌ترین آیکون را از لحاظ مفهومی، در بین این مجموعه برای آن‌ها انتخاب کرد. برای مثال برای اپلیکیشن مایکت، می‌توانید آیکون‌هایی را که به مارکت، دانلود، سبد خرید یا... مربوط هستند انتخاب کنید. برای دانلود این برنامه از لینک‌های زیر استفاده کنید.

توجه: برای استفاده از Moonshine و تمامی مجموعه آیکون‌های دیگر، باید از لانچرهای سفارشی مانند (Nova, Apex, ADW, Smart, Unicon, Action Launcher, Aviate, Go Launcher, Next, Holo launcher, Solo Launcher, KK Launcher, Atom Launcher و... ) استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات