تماس ویدیویی رسما به مسنجر فیس بوک اضافه شد

چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
ماه گذشته‌ی میلادی فیس‌بوک قابلیت چت ویدیویی را در مسنجر خود معرفی کرد، حال این ویژگی برای تمام کاربران فیس‌بوک ارائه شده تا بتوانند با استفاده از آن به انجام مکالمات ویدیویی بپردازند. کاربران پلتفرم‌های مختلف هم اکنون می‌توانند با بروزرسانی اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک از این قابلیت بهره‌مند شوند.
تبلیغات

فیس‌بوک پس از آنکه امکان انجام مکالکمات ویدیویی را در اپلیکیشن مخصوص پیام‌رسان خود معرفی کرد، امروز این قابلیت را برای تمام کاربران پلتفرم‌های مختلف ارائه داد.

با وجود اپلیکیشن‌های متعدد پیام‌رسان، دیگر راه‌های متنوعی برای برقراری ارتباط وجود دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به ارتباط صوتی، ویدیویی و متنی اشاره کرد. بالا رفتن سرعت اینترنت باعث شده تا طول کلمات رد و بدل شده توسط اپلیکیشن‌های پیام‌رسان کاهش یافته و در عوض نوع جدیدی از ارتباطات که شامل برقراری ارتباط ویدیویی و صوتی است، جای آن را بگیرد.

لینک دانلود

فیس‌بوک یکی از آخرین کمپانی‌هایی است که به حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات مرتبط به ارتباطات ویدیویی وارد شده است. اما این شبکه‌ی اجتماعی با داشتن جامعه‌ی کاربری عظیم خود، سرویس ارتباط ویدیویی را راه‌اندازی کرده تا از این طریق بتواند به رقابت با دیگران بپردازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات