زوم‌اپ: راهنمای ناشرین و کتاب‌ها در اپلیکیشن کاربردی "نمایشگاه کتاب"

یک‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌ها بوده و به دلیل تعداد بالای ناشرین در این رویداد فرهنگی، پیدا کردن ناشر یا کتاب‌های مورد نظر کمی وقت‌گیر خواهد بود که اپلیکیشن "نمایشگاه کتاب" راه‌حل بسیار مفیدی برای این مشکل خواهد بود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شرکت پنجره دهم با همکاری کمیته‌ی اطلاع‌رسانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ایجاد یک نسخه‌ی دیجیتالی کامل از نمایشگاه کتاب، خیال کتاب‌خوان‌ها را راحت کرده است. استفاده از این اپلیکیشن به این شکل است که در آن کاربر با آیکون‌های مربوط به ناشران در رده‌بندی‌های دانشگاهی، عمومی، کودک و نوجوان، آموزشی و بین‌المللی و نیز نقشه‌ی نمایشگاه به صورت سه‌بعدی روبه‌رو می‌شود که این نقشه قابلیت بزرگنمایی نیز داشته و کاربر می‌تواند موقعیت غرفه‌ها، درب‌های ورودی، پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، دفتر پست، نمازخانه، استراحت‌گاه، کمیته‌ی روابط عمومی و ایستگاه‌های مترو را مشاهده کند. همچنین نام خیابان‌های اطراف نمایشگاه نیز در نقشه مشخص شده است.

namayeshgah2

در بخش ناشران، با لمس هر یک از آیکون‌ها، لیست ناشران و آدرس غرفه اعلام می‌شود و در منتهی‌الیه سمت چپ نام هر ناشر، آیکنی شبیه به نقشه وجود دارد که وقتی آن را لمس کنید موقعیت ناشر مربوطه روی نقشه به شما نشان داده خواهد شد. با ابتکار شرکت پنجره دهم امکان مشاهده ناشران به طور اختصاصی نیز فراهم شده است که یکی از امکانات اصلی این اپلیکیشن هوشمند است به این معنا که در ابتدا نام 5 یا 6 ناشر به کاربر نشان داده می‌شود و در صورتی که با حرکت طولی انگشت روی صفحه‌ی نمایشگر به پایین لیست بروید ناشران بیشتری بارگذاری و نمایش داده خواهند شد. در همین حال چنانچه کاربر انگشت خود را روی نام هر کدام از ناشران بگذارد، شاهد لیستی از کتاب‌هایی خواهد بود که توسط آن ناشر منتشر شده و در نمایشگاه موجود است. لازم به یاداوری است که این اپلیکیشن به صورت همزمان در دو نسخه‌ی iOS و اندروید فراهم شده است.

امکان دریافت و جستجوی نام کتاب، نام ناشر، سال انتشار، نام نویسنده، آدرس غرفه و قیمت کتاب نیز از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید یا با مراجعه به وب سایت پنجره دهم و tibf.ir به دانلود آن بپردازید و در جریان اخرین اخبار قرار بگیرید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات