زوم‌اَپ: مدیریت روی چرخش برنامه ها توسط Rotation Manager

پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از ویژگی‌های جالبی که در گوشی‌های هوشمند وجود دارد، امکان چرخیدن محیط برنامه‌ها، با توجه به زاویه‌ی قرارگیری گوشی است که به کمک اپلیکیشن Rotation Manager، می‌توانید مشخص کنید که این امکان برای چه برنامه‌هایی فعال یا غیر‌فعال باشد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بهترین مثالی که برای کاربرد این ویژگی مهم می‌توان زد، بخش گالری عکس‌ها است. معمولا عکس‌ها در گوشی موبایل به صورت واید گرفته می‌شوند و برای مشاهده‌ی آن‌ها با سایز اصلی، نیازمند فعال کردن امکان Rotation و چرخاندن گوشی به حالت landscape خواهید بود. اما اگر از این ویژگی استفاده کرده باشید حتما با مشکلات ناخواسته‌ی آن نیز مواجه شده‌اید. برای مثال بعد از فعال کردن آن و مشاهده‌ی عکس‌ها، اگر به اپلیکیشن وایبر مراجعه کنید، این امکان در وایبر نیز فعال شده است و ممکن است با چرخش‌های ناخواسته، مزاحمت‌هایی برای کارکرد برنامه‌ها ایجاد کند.

Rotation-Manage2r

اما با کمک Rotation Manager می‌توانید با خیال راحت این امکان را برای همیشه در گوشی خود فعال نگه دارید و توسط این اپلیکیشن، مشخص کنید که چه برنامه‌هایی همیشه در حالت عادی اجرا شوند و چه برنامه‌هایی با چرخش گوشی، اجازه‌ی چرخش زاویه‌ی برنامه را نیز داشته باشند. برای مثال می‌توانید مشخص کنید که وایبر، لاین و واتس‌اپ هرگز دچار چرخش نشوند اما در عین حال، با مراجعه به مرورگر، یادداشت‌ها یا گالری عکس، تصویر گوشی، متناسب با زاویه‌ی گوشی، به حالت landscape تبدیل شود. به کمک این موضوع می‌توانید با خیال راحت و بدون نگران از چرخش خودکار بعضی از برنامه‌ها، این امکان را به صورت فعال در گوشی خود باقی بگذارید. علاوه بر کاربرد اصلی برنامه در زمینه‌ی چرخش، امکانات دیگری همچون تعیین میزان روشنایی و تایمر خاموش شدن صفحه‌ی نمایش در برنامه‌ها نیز برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات