نسخه‌ ای متفاوت از بازی مورتال کامبت در WWE Immortals

سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
WWE Immortals نسخه‌ای متفاوت از بازی محبوب Mortal Kombat است که در آن به جای شخصیت‌های اصلی این بازی، کشتی‌گیر‌ان خارجی نقش آفرینی کرده‌اند.
تبلیغات

مورتال کامبت یک بازی نوستالژی و در عین حال مدرن است که از زمانی که کنسول سگا به بازار عرضه شد، یکی از بازی‌های محبوب و مورد علاقه‌ی گیمرها بوده است. نسخه‌ی مخصوص سگا با وجود دارا نبودن گرافیکی خوب، مورد توجه بسیاری قرار گرفت و با سبک مبارزه‌ای و به خصوص دو‌نفره‌ای که داشت، توانست به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین کنسول سگا تبدیل شود.

محبوبیت و خاطره‌ی شیرین این بازی همچنان در ذهن‌ها باقی مانده بود تا اینکه نسخه‌ای جدید و بازسازی شده از این بازی برای کنسول‌های نسل هفتم یعنی Ps3 و Xbox360 منتشر شد. این نسخه به بازسازی گرافیکی تمام شخصیت‌های اصلی بازی پرداخته بود و برای اولین بار علاقه‌مندان به این بازی، قادر بودند تا شخصیت‌های محبوب خود را، با گرافیک HD و جزئیات فوق‌العاده دقیق تجربه کنند.

برخلاف بازی سونیک که بازسازی‌های آن مورد توجه واقع نشد، این بازی توانست مانند دوران طلایی خود در سگا، در کنسول‌های نسل هفتم نیز بدرخشد.

WWE-Immortals2

WWE Immortals اما نسخه‌ای کاملا متفاوت و جالب از این بازی است که توسط کمپانی WB منتشر شده است. در این بازی شخصیت‌های نوستالژی نسخه‌ی مورتال کامبت، جای خود را به کشتی‌گیر‌ان معروف و محبوب WWE مانند جان سینا، اندرتیکر و... داده‌‌اند و به نوعی ترکیبی از دو بازی Mortal Kombat و WWE به وجود آمده که طرفداران هر دو بازی را به سوی خود جلب کرده است.

در بازی WWE Immortals این کشتی‌گیر‌ان دارای قدرت‌هایی مافوق‌بشر شده‌اند و به نوعی خود را کاملا برای مبارزه‌های تن به تن در این بازی خشن آماده کرده‌اند. تصور کنید که با شخصیت‌های محبوب خود در کشتی‌کج، مشغول بزن‌بزن‌های عجیب و غریب مورتال کامبت باشید.

دارا بودن تمام شخصیت‌های مسابقات WWE از جمله جان سینا، اندرتیکر و ....، وجود قدرت مخصوص برای هر بازیکن و امکان استفاده از قدرت‌های UPS، امکان مسابقه در بیش از 10 رینگ و محیط مختلف، امکان دریافت امتیاز در بازی و ارتقای بازیکنان، گیم‌پلی آسان و محیط کاملا سه‌بعدی، امکان مبارزه‌ی آنلاین با سایر بازیکنان در سراسر جهان، گرافیک Full HD و صداگذاری بسیار هیجان‌آور تنها بخشی از ویژگی‌های بی‌نظیر این بازی خارق‌العاده هستند. برای دانلود فایل نصبی این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

توجه : این بازی برای اجرا نیاز به سخت‌افزار نسبتا قوی و دو گیگابایت دیتا است که می‌توانید از طریق این لینک آن را دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات