زوم‌اپ: ضبط صدا با قابلیت عکسبرداری همزمان با Skyro Voice Recorder

یک‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Skyro Voice Recorder اپلیکیشنی در زمینه‌ی ضبط صد است ک امکانات بسیار کاربردی در اختیار شما می‌گذارد و از محیط کاربری چشم‌نوازی برخوردار است.
تبلیغات

Skyro Voice Recorder را می‌توان فراتر از یک اپلیکیشن ضبط صدا دانست چراکه با امکاناتی که در اختیار شما می‌گذارد، به نوعی نسل جدیدی از اپلیکیشن‌های Voice Recorder را به وجود آورده است.

شما در این برنامه‌ی بی‌نظیر می‌توانید بعد از کلیک روی دکمه‌ی ضبط صدا، به دوربین داخلی این اپلیکیشن مراجعه کنید و در حین ضبط صدا اقدام به عکسبرداری نیز کنید. این تصاویر همزمان با صدای شما ضبط می‌شوند و در انتها شما قادر خواهید بود به صدای ضبط شده گوش کنید و به محض رسیدن به لحظه‌ای که عکسی را ثبت کردید، عکس را نیز مشاهده کنید.

Skyro2

برای مثال تصور کنید با دوستان خود به یک موزه‌ی تاریخی رفته‌اید. بسیاری از افراد در بخش‌های آزاد موزه‌ اقدام به عکسبرداری می‌کنند اما ممکن است بعد از سال‌ها، نام یا اطلاعات اشیای تاریخی که با آن‌ها عکس گرفته‌اند را فراموش کنند. حال با کمک اپلیکیشن Skyro Voice Recorder می‌توانید بعد از کلیک روی گزینه‌ی ضبط صدا، شروع به عکاسی کنید و در حین آن نیز به توضیحات لازم درباره‌ی محیط داخل عکس بپردازید.

شاید پیش از این تنها راه چاره برای چنین موضوعاتی فیلمبرداری از آن مکان بود اما از این پس توسط Skyro Voice Recorder می‌توانید عکس‌هایی را تهیه کنید که برخلاف ویدئوها، امکان چاپ، ارسال راحت به دلیل حجم کم و... را دارا هستند و هر زمان که لازم بود نیز فایل ویدئویی آن را برای یاداوری اطلاعات مشاهده کنید. در زیر ویدئویی از نحوه‌ی کارکرد این برنامه را مشاهده می‌کنید.

همانطور که در ویدئوی بالا نیز مشاهده کردید اولین موضوعی که بعد از اجرای این اپلیکیشن به چشم می‌آید، محیط کاربری فوق‌العاده‌ی آن است که به نوعی نسبت به تمام اپلیکیشن‌های مشابه، متفاوت است. محیط کاربری این اپلیکیشن مانند یک لانچر است که از یک تصویر‌زمینه و چند صفحه تشکیل شده است و ابزارهای در دسترس، مانند ویجت روی این هوم‌اسکرین قرار گرفته‌اند و شما با جا به جایی بین این صفحات، می‌توانید به این ابزارک‌ها دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن از تم‌های مختلف نیز پشتیبانی می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید ظاهر پیش‌فرض آن را از قبل نیز زیباتر کنید. تمام گزینه‌ها و نحوه‌ی نمایش دیالوگ‌ها همگی با پیروی از طراحی متریال ساخته شده‌اند و Skyro Voice Recorder را علاوه بر یک اپلیکیشن ضبط‌کننده‌ی صدا، به یک برنامه‌ی زیبا نیز تبدیل کرده‌اند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات