زوم‌اپ: تهیه‌ی عکس‌های سه بعدی با اپلیکیشن بی‌نظیر Fyuse

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
Fyuse وظیفه‌ی تهیه‌ی عکس‌های سه بعدی را بر عهده دارد و اخیرا مورد توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی، از جمله سوپراستارهای هالیوودی قرار گرفته است.
تبلیغات

اگر به خاطر داشته باشید چند وقت پیش اپلیکیشن Seene را به شما معرفی کردیم که علاوه بر امکان تهیه‌ی عکس‌هایی سه‌بعدی، قابلیت اشتراک‌گذاری آن‌ها را نیز در محیط مخصوص به خود داشت و شما قادر بودید تا با ورود به اپلیکیشن، عکس‌های تهیه شده توسط دیگر افراد را بدون دنبال کردن آن‌ها مشاهده کنید.

تنها نکته‌ی منفی در اپلیکیشن Seene محدودیت 3 ثانیه‌ای عکس‌های تهیه شده بود به طوری که شما تنها 2 یا 3 ثانیه زمان داشتید تا دوربین را دور سوژه‌ی مورد نظر بچرخانید. اما در Fyuse چنین محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید به مقداری که نیاز دارید، این عکس سه‌بعدی را طولانی‌تر کنید. همچنین در این اپلیکیشن نیز مانند Seene، صفحه ای برای مشاهده‌ی عکس‌های تولید شده توسط دیگران در نظر گرفته شده است.

fyuse2

با توجه به تجربه‌ای که در کار کردن با این اپلیکیشن داشتیم باید بگوییم که عکس‌های خروجی آن نسبت به اپلیکیشن Seene فوق‌العاده بهتر و بدون نقص می‌باشد. عکس‌هایی که با این اپلیکیشن تهیه کردیم به صورت کامل و بدون کوچک‌ترین ایرادی ساخته شد و در هنگام چرخش گوشی به زوایای مختلف، با تاری یا اختلال تصاویر مواجه نشدیم، امری که در Seene بسیار دیده می‌شد.

بعد از ورود به اپلیکیشن با محیطی شبیه اینستاگرام مواجه می‌شوید که عکس‌های دیگر کاربران در آنجا قابل مشاهده است. در منوی پایین اپلیکیشن نیز گزینه‌هایی برای دسترسی به پروفایل، بخش تهیه‌ی عکس سه‌بعدی و فعالیت دوستان خود قرار گرفته‌اند. در زیر ویدئویی از این اپلیکیشن را مشاهده می‌کنید که نحوه‌ی کارکرد این اپلیکیشن فوق‌العاده را نشان می دهد. این روزها این اپلیکیشن با هشتگ مخصوص به خودش (fyuse#) مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است به طوری که بسیاری از هنرمندان هالیوودی نیز در پیج خود، عکس‌هایی از طریق آن منتشر کرده‌اند.

نکته اول: برای استفاده از این نرم‌افزار نیاز به ثبت یکحساب کاربری خواهید داشت. در صورتی که بعد از کلیک بر روی گزینه Sign Up با خطای No Internet Connection مواجه شدید، از یک نرم‌افزار تغییر آی‌پی استفاده کنید. بعد از انجام مرحله‌ی ثبت‌نام، در استفاده‌های بعدی نیازی به فعال بودن اپ تغییر آی‌پی نخواهد بود.

نکته دوم: این اپلیکیشن برای اجرا به اندروید 4.3 و بالاتر نیاز دارد و همچنین برای ارائه‌ی بهترین نتیجه، دوربین با پشتیبانی از رزولوشن 720p پیشنهاد شده است. دارا بودن سنسورهایی نظیر ژیروسکوپ نیز از موارد مورد نیاز این اپلیکیشن است که البته در اکثر گوشی‌های کنونی وجود دارند.

برای دانلود این اپلیکیشن که در حال حاضر صورت بتا منتشر شده است از لینک‌های زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات