زوم‌اَپ: دسترسی به نسخه‌ی الکترونیکی روزنامه‌ها با اپلیکیشن جار

یک‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا شما هم چندین‌بار در زندگی خود، رو‌به روی دکه‌های روزنامه‌فروشی ایستاده‌اید و صفحه‌ی اول روزنامه‌های مورد نظرتان را برای آگاه شدن از اخبار کلی روز مطالعه کرده‌اید. هر روزنامه‌ای سعی دارد تا بهترین و مهم‌ترین اخبار را در صفحه‌ی اول خود قرار دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همان‌طور که همه چیز در زندگی به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌رود، قطعا انتظار آن را باید داشته باشیم که روزی فرا رسد که دکه‌های روزنامه‌فروشی فیزیکی و اخبار کاغذی، جای خود را به فروشگاه‌های آنلاین و روزنامه‌های الکترونیکی بدهند. اپلیکیشن جار در اقدامی نو‌آورانه قدم کوچکی در این زمینه برداشته و صفحه‌ی اول روزنامه‌ها را اعم از ورزشی،سیاسی و... به صورت الکترونیکی در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، روزانه به صورت کاملا منظم صفحه‌ی اول تمام روزنامه‌های مهم روز را مانند خبرورزشی، نود، کیهان، همشهری، وطن امروز و... به صورت یک فایل عکس با‌کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد تا دیگر نیازی به ایستادن‌های مکرر در جلوی دکه‌های روزنامه فروشی نباشد. شما با کمک این اپلیکیشن قادرید تا صفحه‌ی اول تمام روزنامه‌ها را مطالعه کرده و از جدیدترین اخبار روز مطلع شوید.

jaar2

در نسخه‌های جدید اپلیکیشن جار، امکان دسترسی به صفحات داخلی روزنامه‌ها نیز میسر شده است که البته باید بگوییم این بخش با توجه به سیاست‌های روزنامه‌های مختلف، بین دو حالت رایگان و پولی متغیر است و ممکن است برای دسترسی به صفحات داخلی بعضی از روزنامه‌ها، مجبور به پرداخت هزینه‌ی آن باشید. با این حال این بخش در مقایسه با کلیت نرم‌افزار جار از اهمیت فوق‌العاده کمتری برخوردار است چرا که مهم‌ترین موضوع برای کاربرانی که به اخبار روز علاقه دارند مشاهده‌ی صفحات اول روزنامه‌ها است و در صورتی هم که نیاز به صفحات داخلی باشد می‌توانند به صورت آنلاین یا با مراجعه به دکه‌های روزنامه‌فروشی، نسخه‌ی کامل روزنامه را خریداری کنند. برای دانلود این اپلیکیشن کاربردی از لینک‌ زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات