زوم‌اَپ: عکاسی خلاقانه با دوربین فوق‌العاده‌ی Line Camera

یک‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
LINE camera یکی از اپلیکیشن‌های عکس‌برداری است که این روزها مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است به طوری که انتخاب اول اکثر کاربران اپلیکیشن‌های ارتباطی نظیر وایبر، لاین و... برای تهیه‌ی تصاویر سلفی، LINE camera است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تصاویر سلفی یکی از جدیدترین پدیده‌های سال‌های اخیر بوده که به شدت مورد استفاده‌ی کاربران قرار گرفته است و شاید سخت بتوان فردی را پیدا کرد که حداقل یک عکس سلفی از خود نداشته باشد. با پیشرفت دوربین‌های ثانویه‌ی دستگاه و افزایش کیفیت آن‌ها، اپلیکیشن‌های متنوعی برای عکس‌برداری با افکت‌های مختلف منتشر شده است که Line Camera یکی از محبوب‌ترین آن‌ها است. این اپ به تازگی و به واسطه‌ی امکانات و افکت‌های بی‌نظیر خود، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. لاین کمرا همان‌طور که از نام آن مشخص است یکی از زیر‌‌مجموعه‌های اپلیکیشن ارتباطی لاین است و همین نام Line کافی است تا بتوان با خیالی راحت به دانلود و تجربه‌ی این اپلیکیشن پرداخت. البته استفاده از این اپلیکیشن تصویربرداری صرفا مخصوص دوربین جلو نیست و شما می‌توانید توسط دوربین اصلی دستگاه خود نیز تصاویر فوق‌العاده‌ای را به وجود آورید. با این حال به علت وجود افکت‌های زنده در این نرم‌افزار، Line Camera به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سلفی‌گیر نیز تبدیل شده است.

line-camera2

معمولا افرادی که از خود تصویر سلفی می‌گیرند، ابتدا به کمک اپلیکیشن‌های مختلف روی آن چند افکت مختلف اعمال می‌کنند و سپس به انتشار آن می‌پردازند. به همین منظور Line Camera امکانی فوق‌العاده تحت عنوان افکت‌های زنده در اپلیکیشن خود در نظر گرفته است که به صورت همزمان و قبل از ثبت یک تصویر، می‌توانید افکت مورد نظر را مشاهده کنید. برای مثال اگر شما افکت سیاه و سفید را در این نرم‌افزار فعال کنید، همان لحظه که با دوربین جلوی دستگاه در حال مشاهده‌ی خود هستید، تصویر را به صورت سیاه و سفید خواهید دید و می‌توانید با حرکت انگشت به سادگی افکت مورد نظر را ابتدا انتخاب کنید، و سپس به ثبت آن تصویر بپردازید. این اپلیکیشن از افکت‌های فوق‌العاده‌ای در زمینه‌ی روتوش تصاویر نیز برخوردار است که شما می‌توانید بعد از ثبت عکس، با یک کلیک و به صورت خودکار آن را روتوش کنید و از تاثیر شگفت‌انگیز آن روی عکس‌های خود لذت ببرید.

دارا بودن بیش از 1000 افکت مختلف، وجود بیش از 100 براش و قلم متفاوت، امکان استفاده از براش، قلمو و شکلک‌های مختلف روی عکس خود و اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک ، توییتر و ... از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن کاربردی هستند. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات