انتشار نسخه مستقل اپلیکیشن Slack برای کاربران ویندوز

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Slack نام یک پلتفرم برای ارتباطات کاری و شغلی است که بدون داشتن اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل ویندوز، در بین نرم‌افزارهای تجاری از پیشرفت سریعی برخوردار بوده است. اما سرانجام این برنامه برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز 7 و بالاتر نیز منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وبلاگ رسمی Slack در پستی اپلیکیشن‌های جدید خود را معرفی کرده و اشاره کرده است که بیش از 30 درصد کاربران کمپانی‌های مختلف از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند و مدتی است که دنبال یک اپلیکیشن مناسب می‌گشتند. با وجود اینکه Slack به خوبی در تب مروگر کار شما را راه می‌انداخت، ولی هیچ‌گونه برنامه جداگانه‌ای برای ویندوز نداشت. به نظر می‌رسید وجود اپلیکیشنی همچون نسخه‌ی تحت سیستم عامل مک، برای ویندوز با قابلیت‌های اصلی مربوط به همین پلتفرم نیز ضروری بود.

اپلیکیشن Slack نسخه ویندوز جدای اینکه نباید لزوما در مرورگر اجرا شود، بر روی مدیریت تیم و هشدارها متمرکز شده است. قبلا اگه شما چند تا تیم در Slack داشتید (نمونه‌های جداگانه‌ای که شامل کاربران کاملا متفاوت باشد)، مجبور بودید هر کدام را در تب جداگانه‌ای از مرورگر باز کنید. اما حالا همه آنها در یک اپلیکیشن جمع شده‌اند و در نتیجه می‌توانید به سادگی بین آنها حرکت کنید.

هشدارها نیز طبیعتا نسبت به مرورگر امکان سفارشی‌سازی بیشتری پیدا کرده‌اند، به ویژه اینکه می‌توانید برای هماهنگی تیم خود از سبک و طراحی مطابق با آن استفاده کنید. شاید هیچکدام از این ویژگی‌ها خیلی خاص نباشد، ولی اینکه بتوانید به جای مرورگر، Slack را به صورت یک اپلیکیشن جداگانه اجرا کنید می‌تواند برای کاربران قدرشناس ویندوز همچون نگارنده متن بسیار عالی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات