۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری هفدهم) - زوم اپ

جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
در مقاله‌ی پیش رو شما را با چند اپلیکیشن پولی آیفون آشنا می‌کنیم که برای مدت محدودی رایگان شده‌اند.
تبلیغات

بنا بر رسم هفتگی زومیت، این هفته نیز چند اپلیکیشن پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید. دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

Orderly (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Orderly اپلیکیشنی برای ثبت لیست امور روزانه است که می‌توانید کارهای خود و زمان انجام آن‌ها را در آن ثبت کنید تا در زمان مقرر، شما را توسط آلارم یا نوتیفیکیشن باخبر کند. ظاهر برنامه بسیار زیبا و کاربرپسند طراحی شده است؛ به‌طوری که حتی در مراجعه‌ی اول نیز گمراه نخواهید شد و می‌توانید به‌سادگی از اپلیکیشن استفاده کنید. نکته‌ای که Orderly را از دیگر اپلیکیشن‌های To-Do مجزا کرده، امکان تعیین موقعیت مکانی برای آن است. برای مثال می‌توانید آدرس محل کار خود را در Reminder مورد نظر ثبت کنید تا زمانی که وارد موقعیت مکانی مورد نظر شدید، Orderly امور ثبت‌شده مربوط به آن لوکیشن را به شما یادآوری کند. امکان تعیین پوسته روشن و تاریک از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن به‌حساب می‌آید. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

3D Earth (با قیمت ۳.۹۹ دلار)

3D Earth اپلیکیشنی جالب در زمینه‌ی آب و هوا است که با نمایش یک نمای گرافیکی از کره زمین، اطلاعات آب و هوایی را در محیطی زیبا و چشم‌نواز در اختیار شما قرار می‌دهد. معمولا در اپلیکیشن‌های آب و هوا، تصویری از آسمان و خورشید و ابر را مشاهده می‌کنیم؛ اما 3D Earth این روند یکنواخت را تغییر داده و اقدام به نمایش کره‌ی زمین کرده است تا جلوه‌ی زیباتری برای کاربر به همراه داشته باشد. نمایش اطلاعات دقیق آب و هوا، سرعت باد، فشار هوا، ساعت جهانی و‌... از مواردی هستند که در این برنامه در اختیار شما قرار خواهند گرفت. برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Smart Merge Pro (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

https://cdn01.zoomit.ir/2017/5/a5074e58-0c61-4ab4-ba0e-d5bf31c427f8.jpg

Smart Merge Pro اپلیکیشنی برای آیفون است که توسط آن می‌توانید شماره تلفن‌هایی را که بیش از یک بار در گوشی ذخیره شده‌اند، شناسایی و حذف کنید. احتمالا شما هم بارها با مخاطبان تکراری در گوشی خود مواجه شده‌اید. در این مواقع معمولا انتخاب کردن دستی شماره‌های تکراری و حذف یکجای آن‌ها تنها راه چاره‌ی کاربران خواهد بود که البته در صورت بالا بودن تعداد شماره‌های تکراری، امری بسیار وقت‌گیر خواهد شد. از همین رو نیاز به ابزاری هوشمند دارید که بتواند به‌صورت خودکار و با یک بار اسکن کردن شماره‌های شما، موارد تکراری را شناسایی کند. Smart Merge Pro این وظیفه را به‌خوبی برای شما انجام می‌دهد و بعد از پیدا کردن مخاطبان تکراری، آن‌ها را حذف خواهد کرد. این برنامه در تشخیص مخاطبان تکراری، تنها به یکسان بودن شماره‌ها بسنده نمی‌کند و مواردی همچون یکسان بودن نام‌ها و ایمیل‌های ثبت‌شده را نیز بررسی خواهد کرد. نکته‌ی جالب این است که علاوه بر حذف مخاطبان کاملا تکراری، این برنامه امکان ادغام کردن مخاطبانی را دارد که در نام یکسان و در شماره متفاوت هستند. برای مثال اگر شماره‌ی منزل و موبایل یکی از دوستان خود را به‌صورت جداگانه ذخیره کرده‌اید، Smart Merge Pro می‌تواند این دو آیتم را با هم ادغام کنید. بکاپ گرفتن از شماره‌ها، از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

OrasisHD (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

OrasisHD اپلیکیشنی در زمینه‌ی ویرایش و اصلاح عکس‌ها است که می‌تواند تصاویر شما را با اعمال افکت HDR و تصحیح نور، به نسخه‌های جذاب‌تری تبدیل کند. نحوه‌ی کار با برنامه به این شکل است که ابتدا عکس مورد نظر را فراخوانی می‌کنید و بعد از آن، مشخص می‌کنید که اعمال افکت به‌صورت خودکار انجام شود یا به‌صورت دستی. در حالت دستی می‌توانید با تغییر المان‌های مختلفی، عکس خود را به شکلی که می‌خواهید ادیت کنید. تمرکز OrasisHD بر اصلاح و بهبود تصاویر است؛ بنابراین اگر به دنبال افکت‌های رنگی یا زیباسازی هستید، ممکن است OrasisHD شما را راضی نکند.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Phoenix Photo Editor (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Phoenix Photo Editor اپلیکیشنی برای ویرایش و زیباسازی عکس‌ها است که برخلاف اپلیکیشن قبلی یعنی OrasisHD، تمام امکانات و ابزارک‌هایی که برای اعمال افکت‌های مختلف روی عکس لازم دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد. فیلترهای هنری، فیلترهای نوری، قاب‌های متنوع، استیکرهای مختلف، امکان وارد کردن متن روی عکس و‌... از مواردی هستند که در این اپلیکیشن به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. قابلیت‌های دیگری نیز همچون کراپ کردن عکس، تغییر سایز یا بلور کردن بخشی از تصویر نیز در برنامه وجود دارند تا Phoenix Photo Editor را به یک ابزار ایده‌آل برای ویرایش تصاویر تبدیل کنند.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات