زوم‌اَپ: بازی آنلاین پادشاه دزدها King of Thieves

دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Zeptolab یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های بازی‌سازی است که بدون شک با بازی‌های محبوب و معروف آن از جمله Cut The Rope و Pudding Monsters آشنا هستید. King of Thieves نیز جدیدترین بازی ساخته شده توسط این شرکت است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

King of Thieves یک بازی آنلاین است که موضوع آن در رابطه با غارت سکه‌ها و الماس‌های دیگر افراد، و در عین حال محافظت از گنجینه‌های سرزمین خودتان است. شما در این بازی یک صندوقچه‌ی طلا و یک ساختمان الماس‌سازی در اختیار دارید که وظیفه‌ی حفاظت از آن‌ها در برابر غارت دیگر بازیکنان به عهده‌ی شما است. شما انواع ابزارها از جمله تیغ‌های گردان، محافظ‌های اهریمنی و... را در اختیار دارید تا به کمک آن‌ها سیستم دفاعی سرزمین خود را طوری طراحی کنید تا غارت‌گران کمترین شانس ممکن را برای رسیدن به صندوقچه‌ی طلا و ساختمان الماس‌سازی شما داشته باشند.

نکته‌ی بسیار جالب این بازی که تفاوت آن با بازی‌هایی همچون Clash Of Clans محسوب می‌شود، انجام شدن عملیات غارت توسط خود بازیکن است. شما در بازی‌های مشابه تنها دهکده‌ی مورد نظر و نیروهای اعزامی را مشخص می‌کردید و عملیات حمله و غارت توسط هوش مصنوعی بازی انجام می‌شد. اما در این بازی خبری از ارتش و نیرو‌های مختلف نیست. شما تنها یک موجود کوچک سیاه و بامزه را در اختیار دارید که هنگام حمله به یک کاربر دیگر، خودتان وظیفه‌ی کنترل و رساندن آن به گنجینه‌ها را دارید. این موجود به صورت خودکار حرکت می‌کند و شما تنها می‌توانید جهت حرکت آن را عوض کنید و با اشاره روی صفحه از موانع مختلف بپرید تا سرانجام به گنجینه‌ی مورد نظر برسید که صد البته کار آسانی نخواهد بود. چرا که کاربران دیگر نیز مانند شما، سرزمین خود را به انوع سلاح‌های محافظ مجهز کرده‌اند و شما باید با امتحان مسیر‌ها و پرش‌های مختلف، به گنجینه‌ی آن‌ها برسید.

King-of-Thieves2

در هر عملیات غارت، شما یک مقدار مشخص "جان" دارید که با برخورد به سلاح‌ها مقداری از آن از بین خواهد رفت. به این معنا که شما برای غارت هر سرزمین، نهایتا 4‌ یا 5 بار فرصت خطا دارید و در صورتی که جان شما تمام شود، عملیات غارت با موفقیت نیافتن به پایان خواهد رسید که البته این موضوع چندان هم بی‌ضرر نیست. در این بازی جدا از سکه و الماس، شما تعدادی کلید نیز در اختیار دارید که برای ورود به سرزمین کاربرها استفاده خواهد شد به این صورت که در هر سرزمین حداقل با سه قفل مواجه می‌شوید که تنها یکی از آن‌ها باعث ورود شما به سرزمین مورد نظر خواهد شد و شما باید با مصرف کلید‌های خود قفل درست را پیدا کنید و به سرزمین وارد شوید که اگر عملیات غارت را با موفقیت به پایان نرسانید، کلید‌های شما به هدر رفته است.

برای دانلود این بازی فوق العاده، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات