زوم‌اَپ: غیر فعال کردن Swipe Google Now با نرم‌افزار Swipe Disabler

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر گوشی اندرویدی شما از دکمه‌های لمسی در پایین صفحه برخوردار است حتما با مشکل سوایپ شدن ناخواسته‌ی دکمه‌ی Home به Google Now رو‌به‌رو شده‌اید. Swipe Disabler اپلیکیشنی است که در صورت لمس ناگهانی کلید Home، سوایپ شدن به Google Now را غیر‌فعال‌ می‌کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در گوشی‌های اندرویدی که مانند تصویر زیر، دکمه‌های کنترلی آن‌ها لمسی است، شما با نگه داشتن دکمه‌ی Home با یک میانبر با Google Now مواجه می‌شوید که به شکل یک ذره‌بین در بالای این دکمه ظاهر می‌شود و در هر جای گوشی خود باشید به Google Now منتقل می‌شوید. حال تصور کنید در حال انجام یک بازی هستید و نزدیک رکورد رویایی خود شده‌اید. هیجان شما بالا رفته است و حرکت انگشتانتان سریع و گاهی غیر‌ ارادی شده است. اینجاست که ناخودآگاه دست شما به کلید home می‌خورد و بعد از آن وقتی انگشت خود را به سمت داخل صفحه می‌کشید، به طور ناخواسته وارد Google Now شده و از بازی یا نرم‌افزاری که در آن هستید خارج می‌شوید. در واقع بسیار بعید است که دکمه‌های پایین گوشی شما لمسی باشد و تا به حال با چنین مشکلی مواجه نشده باشید.

swipe1

این امکان شاید برای برخی از کاربران بسیار مفید و حتی ضروری باشد. اما بدون شک برای تعداد بیشتر کاربران چیزی جز یک مزاحمت نخواهد بود. اگر شما از دسته‌ی دوم هستید Swipe Disabler اپلیکیشنی است که برای کمک به شما و غیر فعال کردن این موضوع ساخته شده است. کافی است که بعد از نصب نرم‌افزار انگشت خود را روی دکمه‌ی Home نگه دارید. حال در کنار آیکون همیشگی ذره‌بین که شما را به Google Now منتقل می‌کند، آیکون این نرم‌افزار را نیز مشاهده خواهید کرد. انگشت خود را بدون آنکه از روی صفحه بردارید به سمت آیکون این اپلیکیشن کشیده و روی آن رها کنید. پنجره ای باز می‌شود که از شما می‌پرسد مایل به اجرای این نرم‌افزار هستید یا خیر. گزینه‌ی Always را انتخاب کنید تا از این پس حتی اگر به طور اشتباه و ناخواسته این گزینه را لمس کردید، هیچ اتفاقی در گوشی شما نیفتد. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید.

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات