چطور از اینستاگرام عکس و فیلم دانلود کنیم؟

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام
روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، ویدیوهای مدنظرتان را به‌راحتی از اینستاگرام دانلود کنید.
تبلیغات

بسیاری از ما عاشق ویدئوهای خلاقانه و زیبایی هستیم که در اینستاگرام به‌اشتراک گذاشته می‌شوند، اما هر بار که می‌خواهیم ویدئویی را ذخیره کنیم با مشکل مواجه می‌شویم؛ زیرا امکان دانلود مستقیم محتوا از این شبکه‌ی اجتماعی وجود ندارد.

اگرچه می‌توان پست‌های دلخواه را در حساب اینستاگرام ذخیره کرد، در این سناریو ویدئوها فقط ازطریق اپلیکیشن دردسترس هستند. به‌هرحال، راهکارهای ساده‌ای وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویدئوهای مورد نظرتان را از اینستاگرام دانلود کنید.

در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد چگونه با استفاده از ابزارهای تحت‌وب، برنامه‌های موبایل و غیره، هر ویدیو و عکسی را از اینستاگرام دانلود کنید. همچنین برای آشنایی کامل با ابزارهای این پلتفرم اجتماعی می‌توانید سری به مقاله‌ی آموزش اینستاگرام بزنید.

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام با راهکارهای مختلف انجام می‌شود که ازجمله می‌توان به برنامه‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند و همچنین ابزارهای تحت‌وب اشاره کرد. با این راهکارها دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام روی هر دستگاهی دردسترس شما است.

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

در ادامه بهترین برنامه‌های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام را برای گوشی آیفون، گوشی سامسونگ و سایر دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید و iOS معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن اندروید برای دانلود ویدیو از اینستاگرام

Video Downloader for Instagram (اندروید)

برنامه اندروید دانلود از اینستاگرام

Video Downloader for Instagram به شما اجازه می‌دهد تصاویر و ویدیوها را دانلود و تگ‌ها را از اینستاگرام کپی کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن، URL ویدیو مورد نظرتان در اینستاگرام را کپی و در نرم‌افزار Video Downloader جای‌گذاری کنید. در این مرحله، ویدیو دانلود می‌شود و می‌توانید آن را به‌اشتراک بگذارید یا دوباره در اینستاگرام منتشر کنید.

اپلیکیشن آیفون برای دانلود ویدیو از اینستاگرام

InstaSave (iOS)

برنامه instaSave روی آیفون

InstaSave ابزاری بسیار کاربردی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام در اندروید و iOS است. برای استفاده از اپلیکیشن مذکور، هنگام مرور پست‌های اینستاگرامی، روی علامت سه‌نقطه در گوشه‌ی بالا و سمت راست ویدیوها‌ی مورد نظر ضربه بزنید.

در مرحله‌ی بعد، از منو بازشده گزینه‌ی Copy Share URL را بزنید و پس از ورود به اپلیکیشن InstaSave، می‌بینید ویدیو در بخش مربوط‌ به اطلاعاتتان فهرست شده است. روی گزینه‌‌ی فلش روبه‌پایین زیر آخرین ویدیو ضربه بزنید و کلید Save را انتخاب کنید.

تمامی ویدیوها و تصاویر ذخیره‌شده‌ در بخش اطلاعات نرم‌افزار InstaSave نمایش داده می‌شوند. همچنین می‌توانید به‌سادگی ویدیوهای قدیمی را به‌طور مستقیم ازطریق این اپلیکیشن پاک کنید.

بات تلگرام دانلود ویدیو از اینستاگرام

اگر از تلگرام استفاده می‌کنید، بات‌های بسیار مفیدی برای این پیام‌رسان وجود دارند که در ادامه بهترین آن‌ها را برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام معرفی می‌کنیم.

بات InstaSave_bot

بات تلگرامی Instasave_Bot یکی از ساده‌ترین و قدرتمندترین ابزارها برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام است که عملکرد بسیار سریع و روانی دارد. برای استفاده از این بات ابتدا باید لینک پست موردنظر را از اینستاگرام کپی و در بات پیست کنید. چند ثانیه بعد بات مذکور عکس یا فیلم را از پست مورد نظر اینستاگرامی دریافت می‌کند و می‌توانید آن را به‌راحتی دانلود کنید.

قابلیت جذاب InstaSave_bot این است که علاوه‌بر عکس و فیلم، متن پست‌های اینستاگرامی را نیز به‌صورت جداگانه دراختیارتان قرار می‌دهد. البته گاهی اوقات برای شروع استفاده از بات مذکور باید در چند کانال پیشنهادی آن عضو شوید تا دسترسی رایگان شما فعال شود.

سایت دانلود ویدیو از اینستاگرام

در ادامه به بهترین سایت‌‌های دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام اشاره می‌کنیم که بدون نیاز به نصب هیچ ابزار خاصی کار می‌کنند.

Blastup

ابزار Blastup برای دانلود ویدیو از اینستاگرام

Blastup ابزاری تحت‌وب برای دانلود از اینستاگرام به‌حساب می‌آید. همان‌گونه که شما نیز انتظار دارید، روند دانلود ویدیو با ابزار یادشده ساده است. لینک مطلبی را که در اینستاگرام به‌صورت عمومی منتشر شده، کپی و در ابزار Blastup جای‌گذاری کنید و سپس روی گزینه‌ی Download Post کلیک کنید.

در ادامه فایل ویدیو با فرمت MP4 به‌سرعت دانلود می‌شود. نکته‌ی مهم اینکه ابزار Blastup امکان دانلود محتوای رسانه‌ای از لینک‌های خصوصی (private) را ندارد.

شما می‌توانید به‌راحتی از‌طریق برنامه‌ی تحت‌وب Blastup، ویدیو اینستاگرامی مدنظرتان را روی کامپیوتر، گوشی، تبلت و هر دستگاهی که مرورگر وب دارد، ازجمله تلویزیون هوشمند، دانلود کنید.

IFTTT

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

ابزار IFTTT تمامی مراحل ذخیره و بایگانی‌ ویدیوها را به‌طور خودکار انجام می‌دهد. برای دانلود ویدیو از اینستاگرام با کامپیوتر و ابزار IFTTT ابتدا باید هم در وب‌سایت IFTTT و هم در سرویس دراپ‌باکس حساب کاربری ایجاد کنید. اگر با دراپ‌باکس آشنایی ندارید توصیه می‌کنیم سری به مقاله‌ی دراپ باکس چیست بزنید.

بعد از ثبت‌نام در هر دو سرویس IFTTT و دراپ‌باکس، گزینه‌ی Save your Instagram videos to a Dropbox folder را در وب‌سایت IFTTT انتخاب کنید. در گام بعد، وب‌سایت مذکور برای دسترسی به حساب کاربری اینستاگرام و دراپ باکس شما درخواست مجوز خواهد کرد که باید قبول کنید.

با استفاده از ابزار IFTTT، می‌توانید ویدیوهای مورد نظرتان را از اینستاگرام به حساب دراپ‌باکس خود انتقال دهید. نسخه‌ی پشتیبان ویدیوها در دراپ‌باکس با فرمت MP4 ذخیره می‌شوند.

SaveFromWeb

ابزار SaveFromWeb

با SaveFromWeb می‌توانید ویدیوها، مجموعه عکس‌ها و حتی استوری‌ها را از اینستاگرام دانلود کنید. تنها چیزی که برای کار با SaveFromWeb نیاز دارید، لینک اشتراک‌گذاری پست مورد نظر است. برای این‌ منظور، باید URL ویدیو را کپی و در سایت جای‌گذاری کنید و در نهایت روی Download ضربه بزنید.

در این مرحله، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که دو گزینه‌ی دانلود و بازگشت به خانه (return to home) را نشان می‌دهد. با کلیک روی گزینه‌ی Download، فرایند دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام آغاز خواهد شد.

SaveFromWeb از تعداد بسیار زیادی پلتفرم دیگر ازجمله یوتیوب و تیک‌تاک پشتیبانی می‌کند و امکان دانلود محتوا از این سایت‌ها را ارائه می‌دهد.

طراحی SaveFromWeb با همه‌ی دستگاه‌ها ازجمله لپ‌ تاپ، تبلت و گوشی‌ هوشمند سازگاری دارد و روی هر دستگاهی به اینترنت متصل می‌شود و مرورگر وب دارد، می‌توانید از آن استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات