تصاویر منتسب به پروژه‌ی اسپارتان مایکروسافت منتشر شد

یک‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار تصاویری منتسب به محیط ویندوز ۱۰ برای گجت‌های موبایل توسط یک وب‌سایت چینی، حال تصاویری از پروژه‌ی مرورگر اسپارتان مایکروسافت نیز توسط همان وب‌سایت منتشر شده است.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد وب‌سایت چینی ITHome به منابع خوبی متصل است، چراکه این کمپانی به فاصله‌ی یک روز تصاویری را از محیط ویندوز ۱۰ برای گجت‌های موبایل و همچنین پروژه‌ی مرورگر جدید این کمپانی موسوم به اسپارتان منتشر کرد. همانطور که می‌دانید پروژه‌ی اسپارتان اسم رمز پروژه‌ای است که مایکروسافت از دل آن مرورگر جدیدی را همراه با ویندوز ۱۰ منتشر خواهد کرد.

SpartanSSInt 1

در حال حاضر شرکای تجاری مایکروسافت می‌توانند به بیلد ۱۰۰۰۹ ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشند. این نسخه از پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ شامل مرورگر پروژه‌ی اسپارتان نیز می‌شود که از این‌رو باید اسکرین‌شات‌های منتشر شده را متعلق به این نسخه خواند.

SpartanSSInt 2

ویژگی‌های مرورگری که تصاویری آن منتشر شده شامل منوی Faviorate، لیست خواندنی‌ها و حالت مطالعه برای مقالات بلند است که با توجه به توضیحات مایکروسافت در کنفرانس ویندوز ۱۰، این قابلیت خواندن مقالات و متون را در مرورگر با حذف موارد جانبی بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند. این مرورگر از وجود دستیار صوتی مایکروسافت، کورتانا نیز بهره می‌برد که در برخی موارد نظیر جستجو در وب کاربران را یاری خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات