آیا iOS 5.1 در ماه مارس وارد بازار می شود؟ هرچه زودتر برای جیلبریک اقدام کنید

جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
زمانی که اپل نسخه جدیدی از iOS را عرضه می کند، شما نمی توانید نسخه های قبلی را به راحتی بر روی گوشی خود نصب کنید. در واقع هر کاربر تنها قادر به نصب آخرین نسخه iOS برروی دستگاه خود است. به طور مثال آخرین نسخه عرضه شده برای گوشی های 2G نسخه 3.1.3، برای گوشی های 3G نسخه 6/4.3.5 و برای سایر گوشی های آیفون 5.0.1 است. بنابراین اگر آخرین نسخه iOS عرضه شود، شما نمی توانید نسخه های قبلی را نصب کنید و اگر آپدیت کنید تا مدت ها از جیلبریک خبری نخواهد بود. در ادامه اطلاعات کامل تری در این باره مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

بر اساس شایعات iOS 5.1 قرار است 9 مارچ برای کابران اپل عرضه شود. این نسخه برای ابزارهای iPhone 3GS، iPhone 4، iPhone 4S، iPad، iPad 2 و iPod Touch عرضه خواهد شد.

ظاهرا اپل هنوز از رفع مشکل باتری iPhone 4S نا امید نشده و قصد دارد با عرضه نسخه های جدید این مشکل را حل کند. علاوه بر این اپل قول داده بود که در نسخه های آتی، Siri را بر روی دستگاه iPad نیز فعال کند. امیدواریم iOS 5.1 همان نسخه ای باشد که اپل وعده داده بود.

به طور کلی خبر عرضه iOS 5.1 بیشتر برای کابران iPhone 4S خوشحال کننده خواهد بود. چراکه مشکل اصلی گوشی آنها را حل خواهد کرد.

اما این خبر برای کاربرانی که تمایل دارند دستگاه های خو را جیلبریک کنند، کمی نگران کننده است. اگر نسخه 5.1 عرضه شود، کاربران اپل تنها قادر به نصب همین iOS بر روی گوشی های خود هستند و تا مدت ها خبری از جیلبریک نخواهد بود.

بنابراین اگر قصد جیلبریک گوشی و نصب هزاران App جذاب را بر روی گوشی خود دارید، همین امروز با مطالعه یکی از مقالات زیر گوشی خود را جیلبریک کنید.

  • جیلبریک iPhone 4S و iPad 2
  • جیلبریک iPhone 3GS، iPhone 4

منبع: ThetechJournal

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات