زوم‌اَپ: حذف نرم‌افزارهای سیستمی با SystemAppRemover

پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
حتما در تلفن‌همراه شما هم تعدادی اپلیکیشن پیش‌فرض وجود دارد که بدون خواست شما و از هنگام خرید گوشی در تلفن شما نصب بوده‌اند و علاوه بر اینکه هیچ کاربردی برای شما ندارند، بخش قابل توجهی از حجم گوشی را نیز اشغال کرده‌اند و قابل حذف شدن هم نیستند. برای رهایی از این اپلیکیشن‌ها با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

همان‌طور که گفته شد در تمامی گوشی‌های موبایل تعدادی اپلیکیشن پیش‌فرض از طرف شرکت سازنده وجود دارد که هیچ استفاده‌‌ای برای شما نخواهند داشت و به دو گروه تقسیم می‌شوند. گروه اول نرم‌افزارهایی هستند که مخصوص کشوری خاص هستند و در کشورهای دیگر همچون ایران کاربرد ندارند مانند روزنامه آنلاین، تقویم گوشی و SocialLife. گروه دیگر اپلیکیشن‌هایی هستند که با وجود امکان استفاده‌ی آن‌ها در هر کجای دنیا، برای همه کاربردی نیستند مانند رادیو، گوگل پلاس، Hangout و... .

systemapp222

متاسفانه باید گفت که دارندگان گوشی‌های روت نشده چاره‌ای به جز کنار آمدن با این اپلیکیشن‌ها و حجم اشغال شده توسط آن‌ها ندارند، اما اگر گوشی شما روت شده باشد با اپلیکیشن‌های مختلفی می‌توانید اقدام به حذف این نرم‌افزارها کنید. اما مشکلی که با وجود این امکان عالی، برای کاربران زیادی به وجود می‌آید، به مشکل خوردن روند کاری گوشی بعد از حذف یکی از اپلیکیشن‌های سیستمی است. اپلیکیشنی که از نگاه کاربر به وجود آن نیازی نیست اما سیستم‌عامل گوشی برای کارکرد صحیح خود به وجود آن نیاز داشته و حالا بعد از حذف شدنش، مشکل‌های زیادی در گوشی به وجود آمده است.

SystemAppRemover اپلیکیشن جالبیست که برای حل این مشکل ساخته شده است و در کنار هدف اصلی خود یعنی پاک کردن نرم‌افزار‌های سیستمی، به شما خواهد گفت که حذف کدام نرم‌افزار‌ها بی‌خطر است یا کدام نرم‌افزارهای سیستمی را نباید حذف کنید. شما بعد از نصب این برنامه با لیستی از برنامه‌های سیستمی و پیش‌فرض گوشی مواجه خواهید شد که در کنار هر کدام دکمه‌ی سبز یا قرمز رنگی وجود دارد. اپلیکیشن‌هایی که برچسب قرمر رنگ را دارند اپلیکیشن‌هایی هستند که به هیچ‌وجه نباید کاری با آن‌ها داشته باشید و حذفشان کنید. اما اپلیکیشن‌های سبز رنگ که شامل اکثر نرم‌افزار‌های مورد بحث ما هستند را می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از بروز مشکلی در گوشی خود، حذف نمایید. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات