5 نرم افزار هفته برای آیفون: از تبدیل عکس جوان به پیر تا فرهنگ لغت پیشرفته

یک‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
با این اپ‌های آیفون طول، عرض، ارتفاع، حجم و .. وسایل مختلف را اندازه گرفته و ثبت کنید تا هنگام خرید وسایل منزل دچار اشتباه نشوید.
تبلیغات

علاوه بر این یک دیکشنری حرفه ای را به شما معرفی می‌کنیم. با استفاده از برنامه هایی ای که در ادامه لینک دانلود آن‌ها را مشاهده می‌کنید، امکان بک آپ و پرینت گرفتن و انتقال شماره تماس ها را خواهید داشت. در کنار این برنامه‌ها عکس دوران پیریتان را نیز به شما نشان خواهیم داد.

برنامه هایی که در ادامه معرفی شده‌اند مخصوص گوشی های جیلبریک شده‌اند. پس اگر هنوز اقدام به جیلبریک گوشی خود نکرده اید می‌توانید با استفاده از مقاله آموزش جیلبریک گوشی خود را به‌روزرسانی و جیلبریک کنید.

My Measures

حتماً برای شما هم پیش آمده که قصد خرید وسیله ای را داشته باشید ولی اندازه دقیق مکانی که قرار است وسیله در آن جای گیرد را نداشته باشید. برای پیشگیری از چنین مشکلی، یک ابزار کاربردی به نام My Measures برای آیفون وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید طول و عرض و ارتفاع وسایل خود را در عکس ثبت کنید.

اگر قصد خرید پرده، رومیزی، مجسمه، میز، تخت و ... را دارید حتماً از برنامه 5 دلاری My Measures استفاده کنید. این برنامه علاوه بر ثبت طول و عرض و ارتفاع می‌تواند مساحت،حجم، زاویه و ... مکان های مورد نظرتان را نیز محاسبه کند.

iDic Pro

اگر از دیکشنری های معمولی و رایگان خسته شده‌اید، می‌توانید از این دیکشنری پیشرفته استفاده کنید. iDic Pro علاوه بر ترجمه کلمات، مثال هایی از جملات و اصطلاحات مختلف را به شما نمایش می‌دهد.

این دیکشنری کلمات مختلف در حوزه IT و کامپیوتر، پزشکی، مهندسی صنعتی و کلمات موجود در چت یاهو را برای شما ترجمه می‌کند. اگر قصد حفظ کردن معنی کلمات را دارید می‌توانید آن‌ها را در BookMark برنامه ذخیره کنید.

Contact Tools

متأسفانه آیفون امکان بک آپ گرفتن از کانتکت ها، Import و Export کردن آن‌ها، گروه بندی و سینک کردن شماره تماس ها با کانتک های اکانت گوگل را به شما نمی دهد. ولی برنامه Contact Tools همه این امکانات را یک جا برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از برنامه 5 دلاری Contact Tools می‌توانید از همه شماره تماس های خود یکجا پرینت بگیرید.

AppBox Pro

بعضی از وسایل مانند خط کش، چراغ قوه، ساعت، تقویم، قطب نما و ... ضروری بوده و ممکن است گاه و بیگاه به آن نیاز داشته باشید. پس بهتر است همه را به‌عنوان یک App در گوشی خود نگه دارید تا هر زمان که به آن نیاز داشتید، بی وقف به آن‌ها دست یابید.

App Box Pro مجموعه‌ای است 2 دلاری از ابزارهای کاربردی که مطمئناً همواره به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

Aging Booth

بعد نصب این برنامه‌ها اکنون نوبت به یک سرگرمی رسیده است. اگر دوست دارید ببینید در دوران پیری خود چه ظاهری خواهید داشت این برنامه را دانلود کنید. ابتدا این برنامه را باز کنید و با انتخاب گزینه Camera از خود عکس بگیرید. سپس مکان چشم ها و لب خود را مشخص کنید تا AgingBooth نمایی از دوران پیری شما را به تصویر بکشد.

منبع: Zoomit

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات