تماشا کنید: آفیس تاچ مایکروسافت برای ویندوز ۱۰

سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی گذشته مایکروسافت در جریان برگزاری کنفرانس ویندوز ۱۰، با معرفی محصولات جذاب و دوست داشتنی، علاقمندان و دوستداران خود را دلگرم کرد. حال این کمپانی ویدئویی از آفیس لمسی برای ویندوز ۱۰ منتشر کرده است.
تبلیغات

مایکروسافت هفته‌ی گذشته‌ نسخه‌ی جدیدی از پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را همراه با قابلیت‌های جذابی معرفی کرد. در کنار ویندوز ۱۰، شاهد معرفی انواع نرم‌افزار‌ها و محصولاتی بودیم که بسیاری از کاربران و علاقمندان به مایکروسافت را به وجد آورد. از سال گذشته تاکنون مایکروسافت نرم‌افزار آفیس را برای تمام پلتفرم‌ها روانه‌ی بازار کرده و بسیاری از کاربران در انتظار عرضه‌ی آفیس لمسی هستند. این کمپانی امروز ویدئویی را منتشر کرده که به نمایش قابلیت‌های آفیس لمسی می‌پردازد.

با توجه به سیاست‌های مایکروسافت، آفیس لمسی برای ویندوز ۱۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. همانطور که در این ویدئو نیز می‌بینید، همچنان می‌توان نوار ریبون آفیس را در بالای پنجره‌ دید، اما مایکروسافت سعی کرده تا این نسخه از آفیس را به‌گونه‌ای طراحی کند که کار با آن از طریق صفحه‌ی نمایش لمسی بسیار ساده باشد. در این ویدئو سه نرم‌افزار اصلی مجموعه‌ی آفیس شامل ورد، پاورپوینت و اکسل نمایش داده شده و قابلیت‌های آن که می‌توان از طریق لمس استفاده کرد، تشریح می‌شود. یکی از موارد جالبی که همیشه در مورد آفیس کمی آزاردهنده بود، یافتن ابزار‌ها از میان ده‌ها گزینه‌ای است که در نوار ریبون وجود دارد، اما مایکروسافت در نسخه‌ی جدید آفیس یا به بیان بهتر آفیس لمسی، این مشکل را با تعبیه یک کادر جستجو حل کرده است، بطوریکه با نوشتن بخشی از نام ابزار مورد نظر، لیستی از ابزار‌ها با نام مشابه نمایش داده می‌شود که می‌توان گزینه‌ی مورد نظر را از بین موارد موجود انتخاب کرد.

همچنین باید به امکان یادداشت‌گذاری با استفاده از قلم روی اسلاید‌های پاورپوینت اشاره کرد که می‌توان آن را قابلیت خوبی در زمان کنفرانس خواند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کرده و با قابلیت‌های آفیس لمسی آشنا شوید.

لینک دانلود

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات